fish!
fish!
square square
subota, 09.04.2005. - 16:19
..lososs u akvariju..

Oke ajde, nije akvarij nego akvarijus…

Ma prevara! Eto što je! Barbi mi je u čet popodne poslala poruku tipa 'ej!idemo ovaj petak u GAP, bit će baš super jer je studio 54 i naći ćemo se s ekipom iz srednje bla bla'. Ja napisala 'ok'. ONA naravno tvrdi da je napisala 'ej!idemo u petak u aq., mozda prezivimo ako se dovoljno napijemo, doci ce najvjerojatnije ekipa iz srednje'. I kome sad vjerovat? Napominjem da je to bio čet popodne, a ja nisam pila do četvrtka navečer! I još kaže da joj bilo čudno kaj sam tak brzo pristala.. Sumnjiva mi je nešto..

I tako došao petak.
Prvo pilates. Hejtam pilates. Kaže: "Legni na leđa, stisni trbuh uz kralješnicu (!), stisni koljenima lopticu da bude jajasta, digni guzu od poda, stisni guzu (!) ,i koljena(?), svjesno stisni mišiće (?), diši, titraj (!) ( hejtam titranje), stisni guzu, stisni trbuh, diši.." What the fuck? ( Krushko tebe i titranje i jajasti oblik lopte, krushkalo te svjesno stiskanje mišića! You go to hell and you die bi-etch! )

Preuranjena upala mišića, misao vodilja (must kill kuju s pilatesa ) i ja onda smo se uputile do Sjajno, gdje se okupila standardna bela ekipa u sastavu 2 ribe i 2 škorpijona. Jedna partija bele se pretvorila u tri partije i gomilanje praznih pifskih flaša na stolu i čikova u pepeljari. (2:1 za Barbi i mene-živjele škorpije hehehe) Onako vesele otperjale smo do akvarijusa..

Već na tamnom puteljku sam se uplašila za svoj život (i živote drugih, da ne ispadne sebična). Slijedila nas je spodoba u bijelom, što je najvjerojatnije bila plavuša u (ariel super bla bijelo) dizajnerskom kompletiću, al meni je izgledala ko veliki dlakavi gremlin. *eeek* Ondak sam u veceju vidila pregrozne roze cipele na petu koje se naprijed vežu (?!) *Extremno brzo triježnjenje od ugledanog užasa*


Razvoj događaja:

Target repa. Ne kužim ga apsolutno ništa.
*udara se random pifskom flašom po glavi u nadi da će samu sebe onesvijestit i probudit se na nekom rock koncertu*
Izbjegavamo najgljuplju curu iz srednje koja se valjda kurvala i bila misica škole i našla se slučajno blizu nas.
Nagovaram Sjajno da gura bahatu ružnu trebu koja gura mene..Sjajno i ja guramo bahatu ružnu trebu..
Promatram neku koja je zavezala maramu preko sisa (samo maramu) i onda joj ta marama ispada pa joj se vidi grudnjak pa ona to popravlja i upucavaju joj se pubertetlije.
Upucava mi se ćelavi lik bez zubiju koji smrdi po recikliranim pljugama i isparenom alkoholu.
Napada me pubertetlijad (uvjerena sam da postoji ova riječ) i nagovara da pipkam njihovog maloljetnog frenda. Kvocijent inteligencije 103,2. Bilo ih je 5. Ovo je zbroj.
Kradem nekom pifu (ko mu kriv kad ju stavio pokraj moje prazne flaše, hehe) i pravim se da je moja pa je grupno ispijam s curama.

Na kraju sam se trudila ne zaspat u tramvaju.. vegetirala.. treba propit me probudila..

Koja je pouka ove priče?

Pažljivo čitaj poruke!!

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (16) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>