fish!
fish!
square square
ponedjeljak, 04.04.2005. - 20:31
..urgh..


(nemam skener..primitivne tehnike precrtavanja.. =))


Koji popizditis danas!
Nakon cjelodnevnog pljuvanja po jucerasnjem kvalitetnom tv programu (sedmo nebo+ film iz ciklusa Danielle Steel--vrhunac patetike) dodje kolokvij iz avertebrata. A bas sam se krasno osjecala.. Bijah oduševljena pronalaskom istomišljenika("e, a onaj vrhunski krajnje patetičan, (tj. iskren, dubok, spontan i dirljiv) govor Bena Affleka --koji se u filmu originalno zove Ben i bas je gadan s onom retro zurkom-- kad sutkinja kaže 'can you take care of a baby, pa on pukne i kaze 'it's not A baby, it's MY baby' (ah) pa ga otac smiruje..ofkors dobije dijete" "e da da..ili ono--'poznajemo se tek 4 dana ali mislim da te volim' i ostale bljutave izjave" "aha, a jesi skužila da kapetanica Đejnvej i u ovom ekranskom uprizorenju ima istu frizuru?") i onda--paf!! Glupi kolokvij koji je trebao biti iz jednog podrucja al su ga eto oni proizvoljno malo prosirili.. Grrrr... MIslim, vdf?!?

Pouzdajem se u trusty brojalice (eci-peci-pec, en-ten-tore, i tome srodne) da me i ovaj put izvuku.. Jedino nisam bila sigurna treba li to na eliminaciju, ili je prvo slovo točno slovo.. Vidit ćemo.. O svemoguće božanstvo brojalica, učini da bude bar nešto točno.. *umilni pogled svemogućem božanstvu brojalica*
Prepuštanje nečemu da donosi odluke umjesto mene.. kada bi bar sve funkcioniralo na taj način..

Eugene, proklet bio, sigurno si ti svojim glomaznim negativnim vibracijama pridonio ovome! Ni korova nećeš dobit! Ništa!!! =p

Danas.. Već sat vremena nakon popijene kafe kljucala sam na predavanju iz genetike.. Sve što sam htjela bilo je sklupčati se negdje ispod stola i spavati. Na kraju sam crtala imbecilno izgledajuće čovječuljke i plave zečeve koji zamišljaju mrkvu.. pa sam htjela ukrasti imaginarnom plavom zecu imaginarnu mrkvu i mlatit se njom po glavi.. ili mlatit random susjeda dotičnom mrkvom.. whatever-glavno da vrijeme nekako prodje..

I onda kolokvij! I odluka o prestanku pušenja otišla u dim. Ajde, otišla je i prije kolokvija. Sutra ponovo..

Znam, koji laim post.. bit će bolje .. Krushk it, moram negdje ispucat frustracije.. ;))
A sad... skakutanje na ajerobiku.. (danas se ubacujem u kasniju grupu..u petak sam zaboravila ić pa su se nakupile negativne emocije..) sranje


UPDATE: nisam išla na ajerobik.. ne radi mi kuplung na autu-- više sile sigurno žele da ostanem doma gledat televiziju i rješavam frustracije uspješnom tehnikom *ubijanje zraka/kukaca/lavaboa/fleke na zidu/čarape/tave/daljinskog pogledom* =)

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (14) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>