fish!
fish!
square square
subota, 19.02.2005. - 20:50
..kako kvalitetno iskoristiti dan..

..nemam pojma, mene nemojte pitat =)) danas sam uspješno provela sate gledajući glupave filmove na telki, (u zadnjem od dotičnih Talijani zaustavljaju cijeli avion da bi neka ženska stigla na njega, makar je trebala putovati u drugom avionu, jer je u ovom avionu tip za kojeg je shvatila da ga voli.. i sad oni u ime ljubavi pomažu njoj da bude s likom, i na kraju svi putnici oduševljeno plješću kad se ovi zažvale.. američka produkcija,ofkors.. Da sam ja sjedila u avionu kojem let kasni zbog neke ženske, ne da ne bi oduševljeno pljeskala i kliktala dok bi ova brijala s likom, nego bi smišljala originalne psovke jer cijeli krushking avion čeka da se oni izljube.. eh, zato ja ne živim u američkim filmovima..)

Nego, u sklopu 'ovaj vikend učim' plana, našla sam si još zanimacija.. Odlučih napraviti kolač. (neki se sjećaju mojeg posljednjeg susreta s čarima kuhanja.. =))
Da skratim:
- borba s papirom za pečenje
- biskvit koji je trebao upiti 2 dcl toplog mlijeka--prvo sam ulila hladno, pa to izlila i zgrijala, na kraju je biskvit plivao u toplom mlijeku..i dalje pliva, ali sad se mlijeko ohladilo..
- krema koju kuham dok u isto vrijeme zalijevam biskvit s mlijekom.. panična borba protiv grudica.
- opet manično miješanje zbog grudica
- izlijevanje kreme po plivajućem biskvitu
- nema folije za prekrivanje-pokušaji s onim prozirnim..hm..ne..na kraju uzimam ostatke ostataka i slažem preko kolača..


Inače, jučer mi je bio super dan. Čak je i na aerobiji bilo zabavno, u Cvjećariji je bilo super super (hvala na dobrom društvu ;)) a kasnije sam čak preživila studio 54 u Gapu (mora da je poprilična količina alkohola imala nešto s time, hihi- piva, bambus, šveps-votka.. =) Danas se ide u Purgeraj (kao, za promjenu)..ponijet ću veliku svijeću i šibice da mogu bit svijećnjak za Zubalo i njenog dragog. Ljudi smilujte se i dodjite radit Losossu društvo!! Dobrotvorna akcija u tijeku! (za nagradu dobijete kolača) =)

e da, sutra sam solo doma, svi ste pozvani na kolač =)) možete čak prisustvovat svečanom prizoru stavljanja šlaga i katastrofama koje se mogu pri tome dogoditi.. =)

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (18) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>