fish!
fish!
square square
utorak, 15.02.2005. - 11:20
.. news news news..

(jeste li ikad primijetili koliko su slova e, w i s blizu na tipkovnici.??)

KOnačno sam dobila skenirane slike iz Bratislave (hvala) i baš sam ih lijepo uredila i stavila uz postove o Bratislavi. Bratislavi?? Da, vjerojatno su oni rijetki koji su to pročitali zaboravili.. a oni još rjeđi koji se sjećaju vjerojatno ne namjeravaju ponovo to ići gledati.. E, pa- ne može! Ja sam se namučila i sad svi morate to ići gledati =)) I zato kliknute tu i samo lijepo scrolajte prema dolje i pogledajte tih bijednih par sličica da Lososs bude sretna =)) eto tako, hvala =)

E, da, poručujem svojim tajnim obožavateljima da su mi baš mogli poslat hrpetine cvijeća, novi mobitel, auto, ili bar nacrt kuće na moru koju će mi izgraditi..mislim stvarno..pa bilo je valentinovo!! Ne očekujem previše.. ;)

Odoh sad dalje učit (joj što volim ispite).. (u.b.r., one krasne natuknice su ipak poslužile- 5, sad blješti iz indexa =))

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (13) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>