fish!
fish!
square square
srijeda, 09.02.2005. - 18:49
..pause..to start press the button..

Eh, ovo učenje mi je oduvijek bilo najdraži dio školovanja. Sutra mi je ispit. A danas je dan kao i svaki drugi:

8:58-- zvoni budilica. ?? Koji idiot je ovo navio ovako rano?? aha, to sam bila ja.. nema veze, jučer sam ostala budna do 1 i po , idem još spavat..prebacit ću alarm

9:34-- opet budilica. kako?? nisam već budna?!?.. ma još ću malo sklopit oči..

10-- mama pita zašto još spavam i kaj nisam rekla da ću se danas ranije dignut

10:14-- ne, ne! spasi tetris ptičicu! damn! vojnici napadaju moj brlog a ja imam abnormalan broj pjegica po licu.. kako??

10:45--mama me opet budi...

11:27-- kako sam opet zaspala? kako??mora da sam se sinoć iscrpila..

11:45-- doručak

11:58-- gledam bilježnicu

12:15-- izvrsno! sad će anastazija! napravit ću pauzu u učenju!tj, napravit ću pauzu, nema veze što nisam još učila, ima vremena..

13:30-- mogla bi sad učit, ali čemu započinjat??= sad će ručak, a i malcolm u sredini..pa lude 70-e, pa svi vole raymonda, onda lude reklame, pa simpsoni na rtl-u, pa sabrina..mozda da ucim za vrijeme reklama? nakon što operem suđe i slično..

16:49-- gotove serije.. možda bi stigla pročitat bar jednom gradivo..mislim, tek tolko da znam iz kojeg predmeta to idem na ispit..

Hm..ima još vremena do navečer.. danas planiram još napravit par omota za spržene cedeje, pospremit sobu i oprat kosu..
stignem..
..aha, da.. i učit...

Sinoć sam naišla na izvrsnu bilješku (ugurala se između crteža rolice toalet papira i muha, i jednopoteznih kućica--Zubalo i ja bijasmo inspirirane, kao i na ostalim predavanjima..)

"- to su najčešće transkr. činitelji za gene za druge transkr. čin. koji aktivirau gene (za druge gene)" (i onda, najbolji dio) "ili ne" (pa nakon toga slijedi [I]pojašnjenje)[/I] "poč. transkr. čin. koji proizvode (aktiviraju) gene za transkr. čin. za aktivaciju drugih gena"

o majko mila.. ne znam ni šta mi skraćenice znače..

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (16) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>