fish!
fish!
square square
subota, 05.02.2005. - 21:43
..pauk i lososs- najbolji prijatelji..sixpack

Obožavam koncerte! Čak i kad moram platiti kartu za upad..kao ovaj put ;)
Daklem, Sixpack i prijatelji u Pauku. Prethodno opijanje u Medvedgradu koje se od planiranih 8 prebacilo na 9 h (ipak smo to Barbi i ja, zapravo ne znam jesmo li se ikada nas dvije pojavile na vrijeme-uvijek kasni bar jedna,,,ili, češće, obje =))
Nakon Sketcha i Pasa došli na stejdž oni. Već prija početka zauzela sam strateški položaj u drugom redu. Ekipa se skupljala. Onda je krenula svirka, pa se ljudi rasplesali. Letile su ruke i noge na sve strane. Redari su pizdili jer su cijelo vrijeme morali gurati ogradu koja se svejedno pomakla za kojih pola metra prema pozornici. Oni iz prvog reda valjda imaju modrice u obliku ograde. Ramišljala sam kako bi bilo da procure kroz rešetke, ko ono kad sam se ko klinka igrala plastelinom,,pa ga proguravala kroz neko sito i rešeto i slično.. (zato ja bijah u drugom redu, hehe). Na kraju su redari odustali i stavili ogradu odmah uz rub pozornice. Vrištalo se, deralo. Frend je zalio ljude iza vodom, pa su oni vratili nekom drugom tekućinom (ako je piva-sram ih bilo! pivu prolijevat! tc tc tc)
Začuđujuće ali istinito- kraj koncerta dočekala sam sa samo pola metra pomaka u lijevo.. =) Sretna, mokra, izubijana i raščupana. Sa bolovima u grlu i ostalim dijelovima tijela. Sixpackovci su odsvirali sve meni najdraže pjesme, vraćali se na pozornicu dva puta, dijelili plakate (za koje su se ljudi poklali..hm..ponosna sam vlasnica jednog, drugog poklanjam, kad se vidimo ;) slali su pivu..ma legende! Na kraju su rekli da smo zakon publika i da stvarno ne mogu više. Nije ni moje grlo više moglo.. makar sam htjela da traju još dugo dugo.. Ima nešto u tome kad se ekipa nagurava i bacaka okolo (u jednom trenutku sam se okrenula i vidla da iza mene poga gro ljudi, a svi se, naravno, zabijaju u drugi red.. hmm..možda nisam bila na najsretnijem mjestu??), svi onako znojni i sretni i željni naguravanja i pijani, a ja se držim ko priljepak za ogradu (između dvoje ljudi) da ne odletim negdje u gomilu, i derem se iz petnih žila i skačem ko budala. Nemam pojma kolko puta sam dobila laktom u glavom, i nogom u glavu dok je neki lik plutao publikom, ali nije bed jer sam bila sreeetna.. "Sam sa svojim strahovima, plovim kroz život poput oblaka, na beskonačnom nebu ne dodirujući ništa, i ne ostavljajući za sobom trag.. " Makove su otpjevali čak dvaput-masovna histerija =)) Barbi i Sjajno su se izgubile tokom silnog naguravanja.. Našla sam ih tek na kraju. One svježe i odmorne, provele koncert negdje sa strane, a ja onako sva zgužvana, sa žuljevima na ruci kojom sam se držala ogradu. I modricama od usranih spikeova jer su cure u prvom redu baš morale se tako namjestit da me cijelo vrijeme ljudi bacaju na usrane šiljke na njihovim usranim pojasevima (*hejt*).
I koji idiot zatvara vrata na javnom veceju? MIslim, ti ljudi su mi jasni koliko i oni koji stoje pokraj praznih stolica u prepunom tramvaju! Daj!!
Kad smo već kod wc-a, opet se po običaju išlo na muški =) U biti, to je unisex, jel. =))

E da, srela sam tonu poznate ekipe, što mi drago. I bio abnormalan broj zgodnih čupavih dečkiju. Čak i kad se eliminiraju oni maloljetni i oni prestrgani da bi bili zgodni, ostao je dovoljan broj likova da uzrokuju ozbiljnu dehidrataciju zbog slinjenja. Zato se pila piva (10kn pola litre točene *pljesk pljesk* za normalnu cijenu) =))

Eh, 18.02. Nan-deska (ja sam im besplatna reklama), Ska ringišpil i Antenat u Pauku! Wuhuuu!! =)) (Taman će proć ispit iz kemije.. btw.na kolokviju iz genetike koji bijaše jučer sam briljirala..bar se nadam) =))


LoSoSs vOLi kOMenTaRe (13) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>