fish!
fish!
square square
srijeda, 29.12.2004. - 19:51
radosti pakiranja

mama:- oćeš ovu torbu?
brat: -gle, ruksak
ja: (ruksak?!)
mama: Oćeš ruksak?
ja: (ruksak?!)
brat: pa da, i tak idem na samo tri dana
ja (ruksak?!)
mama:-kaj ćeš ti?
ja: (ruksak?!) moj veliki kufer, naravno (ruksak?!)

Pakiranje..
Mama: Ne treba ti tolko robe, ideš na samo tri dana. (ali, mama, šta ako poželim obući baš ovo?) Jesi uzela 2 para rezervnih tenisica? Znaš da ti znaju promočit.. Jesi uzela vrećice da ih obučeš preko čarapa, ako ti promoče tenisice (?). Si uzela fotić? I rezervnu bateriju? Znaš, ne moraš baš sve slike ispucat (dobro mama- uglavnom to budu slike pejsaža, zalaza sunca, nekog kukca i slično, jer ja ne volim bit na slikama). Evo, uzmi ovu kabanicu, ako bude padala kiša. To je ona koju ja imam na slici s tatom na Karlovom mostu. Al ne štiti bogznakaj. Uzmi i kišobran- nikad ne znaš. Jesi utzela rezervne čarape? Uloške? Pribor za leće? Tablete protiv mučnine? Za alergiju? Očeš pit šta večeras? (Pa, znaš mama, malo je nezgodno pit u busu, jer od pive moram puno na wc..a dok šofer vozi..aha… oću li piti tablete večeras? Hm, možda). Jesi uzela rezervne hlače? Dovoljno vate? Maramicu? (ne, uzela sam ih više, štoviše, cijeli paket) Kaj baš moraš nosit te ogromne šlape? Mislim, znam da ti se svidjaju, ali bit ćete u hotelu samo 2 noći, od toga ćete jednu provest negdje na ulicama čekajući Novu. (pa naravno da moram nosit baš te šlape-kakve veze ima kaj zauzimaju pola kufera?!) Jesi uzela četkicu za zube (da, imam posebnu za put jer je inače uvijek zaboravim). Pastu za zube? Uzmi ovu, jer je ima samo pola, pa zauzima manje mjesta (?). Si uzela leće i pribor? I naočale? (da, slijepa sam). A jesi uzela piđamu? A ono u čemu ćeš putovat? A kaj će ti zvučnici i discman, gle kolko ti to mjesta zauzima? (glazba je moj život, pogotovo dok ljudi u mojoj blizini noću pilaju ko krdo hiperaktivnih dabrova..) Evo uzmi ovaj veći ručnik-taj je ipak manji od onog velikog. (?) Da, znam da idete u hotel, ali ko zna kakvi su tamo ručnici.. Uzmi i ovaj jedan manji ručnik za lice. Uzmi i ove čarape, pašu ti na majcu. I kozmetiku- jesi sve uzela? Punjač za mobitel? Znaš, moraš mi svaki dan bar jednu poruku poslat da je sve oke. Jel će bit u tim hotelima karte za guzicu?! (u prijevodu-toalet papir) (pa valjda imaju, to je ipak europska unija)-….

A kako joj još objasniti da moram ostaviti mjesta za krigle koje ću pokrast u pivnicama diljem Bratislave?! I za robu koju ću kupit?!?
I da bi se, možda, s dvadeset godina znala i sama spakirat?!?

Da se vratim na glavno pitanje: RUKSAK?!?

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (12) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>