fish!
fish!
square square
utorak, 28.12.2004. - 22:05
novogodišnje odluke..

Ovo je valjda prva i jedina godina da znam di ću biti čak tjednima prije samog novogodišnjeg opijanja. Da, da.. bježim iz grada. Ma šta grada-bježim iz države! Bratislava!!! (Čujem li to uzdah popraćen ljubomorom i mahnitim razbijanjem priručne čaše?! Hehehe-mislit ću na sve koji će ostat u rodnom im gradu-popit ću koji deci/bocu/limenku/kriglu iz kolegijalnosti) =) Nego, nije ni sve tako bajno.. Osim već spominjanih vrlo vjerojatnih problema s prijevozom (ne sjećam se kad nisam imala problema s dotičnim), doznala sam da sam u istom busu s bratom. Od 1000 ljudi podijeljenih u 19 buseva ja sam u busu baš s njim i nekom ekipom od 13 njegovih frendica i 2 glupa frenda. Ovaj put ćemo ili opet glumiti dobru dječicu i bacati pive i cigarete kad se zamijetimo ("da ne bi slučajno starci doznali") il ćemo se zajedno oblokavat. Sve mi se nešto čini da će biti ovo drugo.. =)
A što se same lokacije tiče, znam samo da će biti Bratislava. Na Trgu mi je glupo(na javnim površinama se mogu smrzavat i u Zagrebu), za pivnice se navodno po 20eura plaća upad.. hmmm.. Radije trošim na pivu nego na plaćanje upada =) Vidit ćemo. Vjerujem u simpatičnost Slovaka, koji će nas, naravno, zvat u pivnice besplatno, jer ko bi mogao odoljeti meni i Kobilinom Zubalu? =)
Novogodišnje odluke:
- neću piti
(hm..nekako nedefinirano djeluje..)
dakle: - neću piti do Nove godine..
(dobro da sam jučer cugnula malo, hihi)
(hm..al moram se počet zagrijavat na staru godinu...)
dakle- neću piti do stare godine
(hm..ali kaj ako se nešto loše dogodi pri opijanju, i to baš za Novu godinu..trebalo bi ipak neku generalnu probu napraviti..)
dakle- neću piti do 30.12.!
(hm..ali kaj ako mi bude sutra loše, nervoza pred put, pa popijem koju čašicu..a trebalo bi i proslavit putovanje..)
- neću možda piti do 30.12 =)
(valjda ću izdržati)
takodjer:
- odričem se odricanja svih ugodnih aktivnosti, u svim agregatnim stanjima, formama, glasnoći i bojama
- neću više gristi nokte jer je to fuj i oću imati duge nokte da mogu grebat ljude
- donijet ću doma 2 skočimiša i snagom volje ubit alergiju na dotične
- nabavit ću što više epizoda Profesora Baltazara i cijeli dan guštat u gledanju ranije spomenutog, uz palentu i mlijeko =)

Proglas -kojim prolašavam da se sve odluke mogu proizvoljno mijenjati, nadopunjavati i poništavati. =)

Ako se ne vidimo da tada- SRETNA NOVA GODINA SVIMA I SVE NAJBOLJE U IDUĆOJ DVEHILJADEIPETOJ!
Pusa! =)

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (3) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>