fish!
fish!
square square
utorak, 21.12.2004. - 21:20
pms? da, imam

Biti žensko? NIje lako.. Moraš tražiti extra tamno mjesto kad pišaš u parkiću (nakon n-te pive) jer ne možeš to stojećki. Od tebe se očekuje da fino mirišeš, budeš kulturna, ne svadjaš se i ne psuješ "jer to ne priliči jednoj dami". Da ne spominjem mjesečne tegobe..

ALI, nije sve tako crno (ni crveno.. =)) Osim što se "onih dana u mjesecu" lakše napijem-jer je manju količinu krvi potrebno zamijeniti alkoholom, još je tu nešto krasno--pms. Jest, kažem da je krasan. I divan. Jer sam živčana ko pas, a za to imam opravdanje! I to savršeno opravdanje! "Sorry, pms, znaš kak je". I zbog ta tri slova, ne samo da mi je odmah oprošten nedavni histerični ispad, nego me odmah i razumiju, i "znaju kak mi je, jer imaju i one toga", dobijem odmah i sažaljenje i mogu dalje mirne volje histerizirati! =)
Dobro ajde, dogodi se i da izvalim nekaj stvarno nepotrebno-ko danas kad sam spustila dvije najbolje frendice (sowy..), ali "pms,a?" "aha" je riješilo situaciju. Divota!

Nisam uvijek živčana. Ili sam živčana konstantno. Ovisi valjda o bioprognozi, horoskopu, poravnavanju planeta, količini peluda i SO2 u zraku, izmjeni ciklone i anticiklone, prehrani, društvu, glazbi, vremenu, i.. da-hormonima. Ako eto zakaže baš sve - na hormone se uvijek mogu osloniti!

I zato:
- bakici koju sam grdo gledala u tramvaju i željela smrt u dugotrajnim mukama;
- pijancu na vratima tramvaja koji je padao na mene i kojeg sam svako malo odgurivala ( i kad nije padao-za svaki slucaj) i pri tome mu psovala svu blizu i dalju rodbinu, kucne ljubimce i eventualnu kućnu vegetaciju (u sebi, ofkors-ipak sam žensko);
- curi koju sam zamišljala zaljepljenu za neki zid, dok je pijani trolovi tuku torbama identičnim njenoj;
- liku s kojim sam nedavno brijala, danas s njim pričala i u toku cijelog razgovora nisam imala pojma ko je on (hormoni utječu i na pamćenje, jel);
- klincu koji je bacio petardu pokraj mene i kojem sam poželjela vječno prokletstvo ukrašeno pucajućim ogromnim petardama;
- babi na koju sam se izderala;
- papirima koje sam histerično zgužvala;
- svemu živom i neživom (kaj sam ispsovala);
- alter egu na koji sam ljubomorna i kojeg sad mrzim;
- svemu što će se ovaj i idućih tjedana naći na mojoj hejt listi

----->
..sorry, pms-znaš kak je.

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (5) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>