fish!
fish!
square square
subota, 18.12.2004. - 17:02
imate li svoju putovnicu?

Da? Dobro. A imate li i ogromnu želju provesti večer u polupraznom paviljonu, piti cugu po "pristupačnim cijenama" (navodnici jesu bitni), uživati u "dobroj" glazbi (opet, navodnici) i po mogućnosti sresti ljude iz srednje s kojima ste se "redovito" (jel..navodnici) družili?! Izvrsno! Onda se možemo družiti!

Vip parti u 5.paviljonu Zgb Velesajma. Krdo ušminkane ekipe, od onih "6 kontinenata" dobili smo 6 plakata na "zidu" (pregradama "labirinta" na ulazu) s nekim suhoparnim podacima. Pregrade su do kraja večeri bile prilično prorijeđene jer su ljudi odlučili napraviti par prečica. Hm..da. Bilo je i petominutnih glazbenih točaka, kao, iz po jedne zemlje sa svakog kontinenta. Boooring...
Kap koja je prelila čašu bila je ipak "prihvatljiva cijena" cuge. Jedina dostupna piva- Bavaria. 12kn. Ajde, mislim si ja, nije strašno. I mislila sam to dok nisam ugledala limenku Bavarije. Točnije, limenčicu. 0,25 kubnih decimetara Bavarie 12 kuna?!? Neprihvatljivo!
Situaciju je pomalo razjasnio "Hemingway" natpis iznad cjenika na zidu... i škvadra oko šanka- ušminkana, sponzorska...
Opće veselje je nastupilo kad smo, koja 4 sata kasnije (moji vapaji da odemo bili su ignorirani), sreli dvije cure iz srednje. Ja sam uglavnom bila prilično pasivna..
one:Ej!!(oduševljeno) Kaj ima??(oduševljeno)
ja: *smješk smješk*
one: Kaj radite?? (oduševljeno)
ja: *klim klim glavom*
one: I, kak vam je ovdje??(oduševljeno)
ja: *smješk smješk*
one: I, kaj ima kod vas??
ja: *klim smješk*
one: ok, idemo sad (oduševljeno)
ja: ok (oduševljeno)
Pregrozno. Sva sreća da su Sjajno i Ivana bile sposobne za razgovor u koji je uključeno toliko oduševljanja.. Kako ekipi koja nije obukla ni čarape koje nemaju potpis objasnit da smo od početka (21h) do kojih 23 cugali pive ispred jedinog radećeg kioska, na -2 stupnja Celzijeva (iliti 271 Kelvina), prije toga žicali one tipove na ulazu da nam vrate "putovnicu" da se možemo vratit kasnije unutra (ipak je besplatan upad i toplo je i ima wc), smišljali opake planove kako prošvercati pivu unutra, ali odustali, sve zato kaj iz principa (a i besparice, ajde) neću dat 12 krushking kuna za 0,25l Bavarie. I tako se sve svelo na smješkanje i "I, kaj ima kod tebe??"

Jedina pozitivna stvar je kaj ima puno wc-a, pa bar nismo trebale čekat i pregovarat s mjehurom da ako izdrži još malo, pazit ću ga i maziti i nositi tople hulahopke i slično.. Pred kraj sam bila ili već prilično pijana, ili je došlo pojačanje (čitaj:pijani ljudi koji su se nacugali u parkiću) ali je postalo djelomično izdržljivo. Osjećaj je, na žalost, nestao nakon 5-10 min. Šteta popijene pive...

A mogla sam uživati u Ksetu na Vatrogascima...
lj#s$hh% 98))?/9874vug&?*?(35kgkgjaw(Z)ruqv stupid!



LoSoSs vOLi kOMenTaRe (6) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>