fish!
fish!
square square
nedjelja, 12.12.2004. - 16:19
sjedi i šuti

Danas mi je, u nedostatku boljeg materijala za čitanje, u ruke dospio Nacional. Ne volim političke novine, ne pratim politiku. Preskakala sam po raznoraznim aferama.. "afera u Saboru", "afera u političkim krugovima", "afera na političkom bojištu", "zataškavanje afere..." i ostala politička zbivanja. Nešto je ipak bilo drugačije: "Država skriva pedofilsku aferu" Pročitala sam. Možda bi bilo bolje da nisam.
"Tata to meni radi na čupavom krevetu, ja ležim na trbuhu, a tata mi to radi u guzu-tata me prca. Mene to jako boli. Plakao sam kad me tata prcao, osjetio sam mokro i tvrdo u guzi i išla mi krv; tata je poslije stavio šećer na guzu, tata i kum su prcali i bracu, mama i strikan su gledali kad ga je tata prcao, kum se popišao u deku, po krevetu, po mojoj mami i kumi. Bijelo je pišao, I drugi su pišali bijelo», ispričao je sedmogodiššnjak udomiteljici koja ga je potom odmah odvela u Centar za socijalnu skrb u Sisku. Onda su ga uputili u Polikliniku za zlostavljanu djecu grada Zagreba gdje su psiholog i psihijatar dali identične nalaze o nedvojbenim indikacijama da su dječake seksualno zlostavljali roditelji i njihovi poznanici. Državna odvjetnica Božica Cvijetko imenovala je vještakinju Jadranku Zorić, koju imenuje svaki put.. Obiteljske situacije vrlo su delikatne. Seksualno napastovanje teško je dokazati. Optužbu će najvjerojatnije odbaciti. Sudit će se samo za fizičko i emocionalno zlostavljanje. Halo?! Pa to nije isto!!

A udomitelji? Udomitelji su dobili opomenu. Jer nisu izvršili ono što su trebali. Oduzet će im i naknadu koju su dobili za čuvanje djece, a dječaci su prebačeni u neki dom za nezbrinutu djecu. Udomitelji su, naime, trebali samo hraniti djecu. Nema veze što su djeca neprilagodjena i ne mogu normalno funkcionirati (mjesecima su vršili nuždu svugdje po kući, a stariji brat pokušao je napastovati mlađeg)- udomitelji se ne smiju miješati. Briga za drugo ljudsko biće nije dozvoljena.

O seksualnom zlostavljanju dječaka bolje je ne pričati-za njihovo dobro, da ih se zaštiti. Kako ih štiti zataškavanje strahota koje su proživjeli?? Tko ih je štitio dok su ih silovali?! A joj, ispričavam se, za to nema dovoljno dokaza.

Ne vjerujem svemu što pročitam, daleko od toga. Ali priče o djeci koja su izgubljena između prepucavanja «nadležnih i odgovornih» i koja su podređena stvarima koje se čine «za njihovo dobro», čula sam i od frendice.
Posjećivala je Dom u Nazorovoj. Sprijateljila se s djevojčicom Tinom. Tina je imala problema sa spavanjem, plakala je u nekim situacijama, Andi je to znala. Znala je i kako ju smiriti, čemu se najviše veseli. Tina je slatko malo dijete. I veselila se svaki put kad bi Andi došla u posjet. Ali, posjećivao ju je i neki ročnik. Civilno služenje vojnog roka. Ročnik je malu odvodio na igralište birtije gdje je s kompićima pušio i ispijao pive. I to se znalo. "Da, gospodična, imate pravo, ne bi on smio odvoditi malu, pogotovo dok ste vi tamo i igrate se s njom, ALI.."- Andi nije ništa postigla.
Uskoro je mala otišla kod udomitelja. Kontakt Andi i udomitelja bio je zabranjen. Morala je sakriti pismo u Tinine stvari. U pismu je napisala što mala voli i ne voli, kad voli spavati i slično. Stvari koje kažete nekome kad mu dajete da vam pričuva psa na par tjedana.
Udomitelji su za čuvanje Tine dobivali smiješnu naknadu. Za drugo dijete još manju. Pelene su kupovali od svojih novaca. Da bi im pružili iole normalan život, i pokoju igračku, morali su odvajati od svoje plaće. Zbog toga su ih, naravno, opomenuli-nije dozvoljeno toliko se brinuti za dijete!
Koji apsurd!!
Tinina mama ju je napustila dok je bila jako mala. Ali Tina se ne može dati na posvajanje, ako ju ova posjećuje svakih 6 mjeseci. Majka ju posjećuje svakih 5 mjeseci i 20ak dana.

Ne znam što je s malom Tinom. Odveli su je od onih udomitelja, a kontakt sa idućima Andi je, naravno, zabranjen.

A oni koji pokušaju nešto promijeniti, oni koji se pobune, osjete kako je biti zlostavljano dijete u ovakvom sustavu. Dobiju zapovijed da - sjednu i šute.

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (0) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>