fish!
fish!
square square
četvrtak, 09.12.2004. - 17:18
bolestina..

Mislilm da sam bolesna. Misao temeljim na sljedecem:
-- Jucer me glas, tokom dana, jednostavno napustio. Nestao kao usamljena ptica iza oblaka, konj koji je otkasao u suton, barka na horizontu. Na kraju dana sam nakon prvog sloga svake rijeci prelazila sponano na "mute" iliti, po naški, "bezglasno".
-- Jutros nisam mogla gutat.
-- Glasam se kao promukli sob (opet)
-- Bole me ruke
-- Bole me noge
-- Boli me grlo
-- Kad sam vec spomenula bol, boli me i glava
-- Jutros sam skoro iskasljala pluca..
-- Ispuhala sam tamnozute smrklje (previse informacija? sad je vec prekasno da ovo preskocite-bwahahaha)
-- Nista ne cujem..
-- Nisam povukla nijedan cigaretni dim cijeli tjedan
-- Nisam popila nijednu kavu
-- Ako alkohol ode iz organizma za 5 dana, onda ga vise nema.-Stanje je kriticno, a ja ne osjecam krizu..
-- Osjecam se ko ispljuvak
-- Hvataju me naizmjenicno optimisticni naleti i depresije
-- Caj mi ima okus po palacinkama s marmeladom od smokava..



LoSoSs vOLi kOMenTaRe (1) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>