fish!
fish!
square square
četvrtak, 09.12.2004. - 00:09
zašto ne volim jutro..

..zato što ne funkcioniram, eto zašto!
To je ono doba dana (noći) kad bauljam po stanu (gdje sam?), zabijam se u zidove i ostale nezive objekte (zid..? ovdje?!), zapinjem za kvake (pa daj me pusti!..aha, kvaka). Onda kao požurim jer opet kasnim, da bi nakon te odluke počela, ničim izazvana, čupkati obrve (jel ovo obrva?).

Jutrošnje jutro u mome domu:
Vrijeme zbivanja: brutalnih 6:45 ujutro. Uobičajeno radno vrijeme moje budilice srijedom: nenormalnih 6:18 (ujutro).
Mrak. Ulazi tata u sobu.
ja (..zz..Zz..njakfhkg...zzz..): .... (ne, ne hrčem)
tata: Jel si rekla da te danas probudim?
ja (hmmm...? Haaa..? mrak..? dan?) : mrmlj...mrmlj.ne..
tata: Aha. Onda te danas vozim doma nakon predavanja..?
ja (?mrak? koji je danas dan?): Ne, to je trebalo biti jučer.

Pipkam oko sebe. Tražim mobitel.

(Jebo ga mrak.. mobitel.. kaj tražim?. koji je danas dan? .. mobitel.. kaj?)
tata: Da ti upalim svjetlo?
ja (koji je danas dan?): ne..
tata: Aha.
ja (srijeda?.. kaj tražim? ne vidim?) : Ali, ono, možeš me ti probudit i danas.
tata: Aha, dobro.

Izlazi van.

ja (jel ima tu kakvo svjetlo za upalit?): mrmlj... o, mobitel..

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (3) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>