fish!
fish!
square square
srijeda, 01.12.2004. - 19:56
sjena u tami

Ucenje_
Budjenje u 9. Po dogovoru. Tipkam polusuvislu poruku da sam zvala, ali se ne javlja. Skuzim da su slova nerazumljiva. Tipkam opet. Saljem. Zove, kaze da je budna. Pricamo. Polumrtva vracam se u krevet-nisam se trebala jucer napit. Nisam trebala doc doma tek u pol5. Trebala sam njoj nesto reci, ali nisam. Nema veze.
Stara me izvlaci iz kreveta. Mijenjam posteljinu. Uzorna sam kcer. Pospremam sobu. Mijenjam plakat na ormaru. Stavljam suhu ruzu medju druge dvije suhe ruze. Gledam po sobi. Sjedam za stol. Gledam kroz prozor. Vrijeme ne postoji. Saljem poruku. Dopisujem se. Saljem opet poruku. Ne odgovara. Gledam skriptu. Gledam kroz prozor. Vadim natuknice. Kolokvij je u pon. I jos jedan u utorak. Razmisljam ima li smisla truditi se. Tupa sam. "A pill to make you dumb, a pill to make you numb, a pill to make you anybody else.." Shvacam da imam suicidalne nagone. Jes!i ja sam dio neprilagodjene, suicidalno nastrojene nacije. Izvlacim stare planove samoubojstva. Ne razmisljam o tome SADA. Necu bas sada. Mozda ni sutra.
Mrzim unutarnji nemir. Unutarnji nemir me tjera da se vrtim u krug. Zato hodam u krug. Krug? n-terokut. n-je beskonacno velik. Izgleda kao krug,a u biti nije.
Zelim ici negdje, bilo gdje. "Trebalo bi da svaki covjek moze nekamo otici. Nekad dodje da moras otici bilo kamo" Razmisljam o tramvaju. Vani je sumrak, i kisa. Zbog oblaka mi sve izgleda bijelo. Ali sumrak je. U biti mrak. Nisam ni primjetila da se smracilo. Mogla bi se voziti u tramvaju. Prema negdje. U krug. Imam zabranu izlaska do petka.
Samo sam Sjena, a on je ugasio svjetlo. Bacio je kamen i razbio ulicnu lampu. Ne znam gdje sam. Trebam koordinate. Nema ih.
Gle, jos uvijek je mrak.

LoSoSs vOLi kOMenTaRe (3) - TinTa nA PapIRu - O_o


<< Arhiva >>