< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Moja abeceda

A-aerodrom,auto,autobus, artičoka(xd),Apolonija, Ankica
B-banana,bljak,
C-car,carstvo
D-drakula(xd),dinamo,Duje,Domagoj,
E-evanescence,ela
F-folirant,fikus
G-goran (moj ujak),grad
H-hamburger,halloven,hard rock
I-indijanac,Ivan, Inga, Igor, Ivana(teta)
J-jabuka,jama,Josip(joja),Jelena, Jozefina
K-kulja,klapa
L-link,lipa,Leonarda
LJ-ljubomoran,ljubav
M-mama,marte, mir, Mario
N-ne,nadnarav
NJ-njihanje
O-obitelj,opatija
P-prostor,prazno
R-riba,rak
S-starke,sara(MAJA AK ČITAŠ OVO ZNAŠ NA KOG MISLIM),Silva(dada), sestra
T-traka,tina, tata
U-uvoz,utroba
V-vladar,vladavina,Vito(ujak)
Z-zlato,Zdravko(ujak)

Ja Ja Ja I sAmO jA

ime:Ivan
prezime:nije važno

što slušam:Avril Lavigne,
Evanescence,nickelback,
sether,breaking benjamin,
haustor,hladno pivo,MCR
S.O.A.D.,linkin park ,kaiser
chiefs, pekinška patka,
fraktura mozga,revolts,
Sweeney Todd,lustra,lordi,
ramstein,motus,children of
bome,kiss,nirvana i kid rock


što volim:volim avril lavigne,
autobuse,vlakove,tramvaje,
kompjuter,msn,ljude koji su
normalni i samog sebe

ne volim: narodnjake,
dvolične ljude,rapere,
ljude koji su nasilni i to.

imam puno slika od avril i to je to

linkovi

Blog.hr
dorsica
forična od forične cure
dizajni forever
spotovi
cura najbolja frendica
ovo je blog od kojeg sam uzeo ovaj dizajn
cura od stila lol
my sister
ninica
emo girl
ana ana crna ana xd
Arsenal-Croatia Site
Arsenal-Croatia forum za navijace i simpatizere Arsenala ^^

moja lampa


Get Yours @ NackVision

srijeda, 02.01.2008.

Škola je predobro što se čovjeku može dogodit

Škola je dosadna ali poučna.Svima je to ustvari gnjavaža, ali to nam je najljepše što se može dogodit i možemo se laganije zaposlit ako završimo osnovnu školu,srednju školu i fakultet,
Evo svako NPR: svako ima svoj životno ostvarenje ili se nada da će se ostvarit to.Ja hoću poslije osnovne škole idem u 15 gimnaziju Mioc,poslije gimnazije idem na prirodoslovni matematički fakultet Zagreb-na matematiku. Ja hoću da mi se to ostvari, neki hoće ići u srednju školu za primijenjenu umjetnost,smjer fotografija ili nešto što je umjetničko,od čeg se stvara kultura,onda idu na akademiju i sve im je fora!!!!
Evo na primjer moja sestra ona hoće ići u srednju školu za primjenjenu umjetnost Zagreb-smjer fotografija i onda ide na akademiju…Barem ja tak mislim. Jedva čekam da se to i mojoj sestri ostvari.E da,još jedna riječ koja god vas srednja škola primi budite sretni da idete il u gimnaziju ili u srednju školu.Idite na fakultet ako vam se da.Ajde pozzzzzzzzzzz i čujemo se do sljedećeg posta.!!!!!!!!!!!!!!



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.