< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (11)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


lie/truth
Design by: wax diva

Opis bloga

sprdnja zajebancija i zivot dva najbolja frenda

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA







In My Name

Through these eyes I've seen so much of pain
And through these eyes I've seen blood staining the rain
Written in the prophecy is my name
If you wanna follow me
It's not all game

(In my name)
Shall I come back again
(In my name)
Shall I come back in the end

In these times of war and fame
And in these times love goes down the drain
Written in the prophecy is the name
Somebody comes for you and me
It's not all game

(In my name)
Shall you cast out devils
(In my name)
Shall you take up serpents
(In my name)
Shall you speak with new tongues
(In my name)
Shall you be forgiven
In this world
In this ol' world
In this world
The road is my name

(In my name)
Shall you cast out devils
(In my name)
Shall you take up serpents
(In my name)
Shall you speak with new tongues
(In my name)
Shall you be forgiven
In my name


Star Of Fate

As I seal your lips
With a good-night's kiss, my love
I feel that I'd miss
That longing deep inside my heart
But I have to go
Before the morning grows too old now
The second star from the right
Is the one I use as my guiding light

Tonight I cast my spell
And I wish upon a star
Star of fate keeps me moving along
Follow that dream of my heart

As I seal your lips
With a good-bye kiss, my love
It's been hit and miss
Hurting deep inside my heart
But I have to go
Before we grow too old now
That second start from the right
Is the one always shining there by my side

Every night I cast my spell
And I wish upon a star
Star of fate keeps me moving along
Follow that dream of my heart

ponedjeljak05.05.2008.

jedna mala ...

hmm ima jedna mala koja mi se jako sviđa zlatne kose i lica samog anđela .... i kvragu vec sam se zaljubio u nju ali nije to bitno nego jedno mi nije jasno! Zasto su se neki ljudi toliko uzjebali oko toga i pokusavaju sjebat sve sto pokusavam napravit u svezi s njom! Zasto ljudi koji me nazivaju prijateljem toliko trude da nas razdvoje ... Kako ste jadni daj odjebite netice vas se s kim cu biti ja i ko ce samnom biti !!! I prestanite srat toj curi o meni nije ona glupa ko sto mislite !! Uostalom cega se bojite mene ili nje da cu ja promjeniti nju ili ona mene.....Neki ljudi su bas stoke i nisam to od njih ocekivao iako su bili uz mene pun kurac puta sad ocito nisu i fino seru iza leda moroni ! ali ko vas jebe mala ce biti moja napraviti cu sve za nju sam da znate vi seratori !!!!

Ali dosta o tome idemo malo o njoj da vas upoznam poblize s njom koliko budem mogao!!!!
Necu vam pricati o njenoj ljpoti jer tu malu kad vidite znat ce te sve. Samo joj pogledajte oci hmm.. oci da te oci
koje su pune raznih tajni mozda otkrijete one tajne koje ja nisam...I nemojte da vas te oci prevare kao mene hladnije
od leda ostrije od maca.A i pogled se slaze s tim krasnim ocima, pogled je isto tako ostar a ponajvise ubojit,a opet strasno njezan i tajan.! hah a srce neznam dan kada je ono prestalo kucati kao da se sakrilo u tamu ostavljajuci je samu
Zato znam da nema te topline koja joj moze ugrijati krv koja joj se zaledila u venama...........Neki bi mozda rekli da nema duse ali nemojte se prevariti negdi je duboko u sebi ima to se moze osjetiti....jos me i dalje prolaze trnci od njenoga zadnjega poljuca koj je bio jako davno ali ga se sjecam kao da je sada bio..... Eto toliko o njoj ljudovi a meni se cini da sam se ja opet nakon dugog vremena zaljubio i bas mi je dobar osjecaj i jebeno sam sretan ! .....sad bi sve zagrlio....


i sori ako sam vas davio ali ovo je rjesenje za sve :
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



† 20 † tell me your secret †


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.