ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (11)
Travanj 2008 (7)
Ožujak 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


lie/truth
Design by: wax diva

Opis bloga

sprdnja zajebancija i zivot dva najbolja frenda

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA







In My Name

Through these eyes I've seen so much of pain
And through these eyes I've seen blood staining the rain
Written in the prophecy is my name
If you wanna follow me
It's not all game

(In my name)
Shall I come back again
(In my name)
Shall I come back in the end

In these times of war and fame
And in these times love goes down the drain
Written in the prophecy is the name
Somebody comes for you and me
It's not all game

(In my name)
Shall you cast out devils
(In my name)
Shall you take up serpents
(In my name)
Shall you speak with new tongues
(In my name)
Shall you be forgiven
In this world
In this ol' world
In this world
The road is my name

(In my name)
Shall you cast out devils
(In my name)
Shall you take up serpents
(In my name)
Shall you speak with new tongues
(In my name)
Shall you be forgiven
In my name


Star Of Fate

As I seal your lips
With a good-night's kiss, my love
I feel that I'd miss
That longing deep inside my heart
But I have to go
Before the morning grows too old now
The second star from the right
Is the one I use as my guiding light

Tonight I cast my spell
And I wish upon a star
Star of fate keeps me moving along
Follow that dream of my heart

As I seal your lips
With a good-bye kiss, my love
It's been hit and miss
Hurting deep inside my heart
But I have to go
Before we grow too old now
That second start from the right
Is the one always shining there by my side

Every night I cast my spell
And I wish upon a star
Star of fate keeps me moving along
Follow that dream of my heart

ponedjeljak31.03.2008.

U životu se uvijek zapitamo ....

Kakav bi bio dodir nečega što toliko volimo,
Nečega za čim toliko zudimo,
Kakav bi bio pogled u sutrašnji dan,
Bili onda stvarno bilo bolje sutra,
Kako bi bilo zaviriti u tuđe srce ,
Bili se u našem išta promjenilo,
Kako bi bilo zaljubiti se u nekoga,
Tko i tebe jednako voli...
Kako bi bilo umrjeti i neroditi se ponovo.



† 13 † tell me your secret †


petak28.03.2008.

Ispovjest Pacijenta !

Sjedim, sviram i placem, neznam dal da žiletom po venama diram il' da ih ostavim ovake, udahnem duboko i kažem si biti ce bolje. Svaka pjesma neku novu ranu otvara i tu nema pomoci. Gdje je kraj nevolji što me prati i uništava me polako al' sigurno, što mi mira neda.

Sve je lakše odustati, a teže ostati. Dali je spas iluzija il' za mene to zaista postoji, svašta pomišljam al' još cu jednom probati i ako nebude išlo onda cu nestati. Svi su moji otišli ostao sam sam, sad je još teže opstati, no ti si tu pa ipak pokušavam da neodustajem.

Kap koja preljeva cašu je kad te iznevjerim i povrijedim, shvacam da odlaziš i tu ti ništa ne zamjeram i onda ipak žiletom po venama diram. Sve bi bilo lako da je tu kraj, no moja je sudbina da budem mucen i ostvarih se to. Krvavih ruku, ranjena tjela i uma pokušavam da shvacam, al' tu nema pomoci.

Hladnim celikom pokazujem si izlaz, a kljuc je metak. Uzimam i punim ga. Dali je kraj. Prije pucnja gledam gore i pomišljam da je. Jaka bol u prsima i onda tama, duga tama kao kad stisnete pauzu moj život je stao.

Budim se nakon 9 mjeseci kome, više necujem, nevidim. Sad i paraliza vlada mojim tjelom, a ne ja. Biljka sam sad koja je nekad htjela da izbjegne život. Sad tek shvacam što znaci biti mucen, al' npokon nakon svih nevolja pocinjem da uživam u životu. Neki bi rekli kasno je, no ja znam da nije. Tek mi je 19 i ako ništa nemogu da radim barem cu vam služit kao primjer, kao jako dobar primjer.

Sad svako jutro udahnem duboko i kažem bit ce bolje. Dal je bolje, bojim se pogledat istini u oci. Kad znam da sam imao šansu da živim život, a sad. Sad ga moram gledati. Nije nešto, to gledanje života, no sad prihvacam sve dobro što život daje. Strah me kad pomislim da mogu imati još jednu priliku, strah ma dali bi je pametno iskoristio.

Iako sam ležim u bijelo bolnickoj sobi ja znam da ce biti bolje da i za men postoje nada...



† 8 † tell me your secret †


četvrtak27.03.2008.

eh ovak stvari stoje

mislim pisemo kao ovo a neznate ni ko smo!
ovak da se predstavimo ja sam Tomislav nebitno koj
a mislim da vas i nezanima koj. za ekipu sam lord!
isto tak samnom ovaj blog pise moj najbolji pajdo Matej
siroj publici poznat kao Pacijent....
Pa ovak jedne ljepe kisovi te pijane veceri padne nam napamet da
mi pocnemo pisat nesto tipa blog!
I tako sada ideje pretvorismo u djelo pa vam pisemo (iako nas niko necita al dobro manje bitno.) Mi mi smo vam iz preljepe nam slavonije preciznije na rijeci Bosut nam grd lezi tocnije iz Vinkovaca.
Sto se pacijenta tice on vam je vrsni gitarista skida majke i satana samo tako!. A ja hmm... ja sam vam vrsni drinker skidam sve od karlovackog do osjeckog i domace rakije tu i tamo se zalomi i konjak (skidam ih samo tako.) Volimo dobu zabavu uz dobru ekipu ,volimo cugat i isto tako volimo otic do Osijeka i napit se kod moje sestre i cifove slike stavit na trosjd! iako ce nas jednog dana razbit zbog toga neka ga! Ugl ... da skratim pricu pist cemo o nama kako se zabljavamo sta radimo a ako vam se da citat citajte a ako ne ko ga jebe! Mi cemo sigurno uzivati ovim putem pozdravljam sister svoju
isto tako siroj publici poznatu pod nadimkom B i njenog dragog deckica Cifa u osijeku u koj cemo opet uskoro doci s par litara pive
a ti Cif nemoj seljutit imas za sad dobre komentare na trosjedu!
ovim putem pozderavljam jos puno ljudova iz vk u Walkowu i naseg najboljeg legu Taska i njegovu curicu Anu.



† 1 † tell me your secret †


srijeda26.03.2008.

Trojica ce biti poslana kao neodoljivi malj Boga

Od sad očekujte da vas spasimo. Negonimo vas zato što ste siromašni ili gladni ili bolesni.
To je naš zavjet vaše je zlo to što će nas dozvati.Gonit ćemo vas svakim dahom. Svaki dan
proljevati ćemo krv grešnika dok im grobovi nenarastu do neba.
Ne ubi Ne siluj Ne ukradi
To nisu molbe to su principi kojih se svi i svagdje trebaju pridržavati. To nisu prjedlozi to su
pravila življenja,a vi ih ignorirate patit će te jednoga dana. mnoge su razine zla. Nebi ih trebali iskušavati već odoljevati. A ne rušiti ravnotežu i prijeći prijeko. Ta je crta krhka ali i to ljudi rade.
Ako to napravite jednoga dana pogledat će te iza sebe i viditi da dolazimo.Tog dana će te zažaliti , poslati čemo vas bilo kojem bogu kojega požalite



† 0 † tell me your secret †


tjera me da neš napišem...

Eto lorde kad tjeraš ode mi inspiracija, budem ubacio mal slika jel tekst mi sad neide...



† 0 † tell me your secret †


utorak25.03.2008.

pokusavam nesto napisat

vidi ide mi hah skuzio sam kak se radi



† 1 † tell me your secret †


Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.