petak, 05.10.2007.

Teško je teško, promjene nužne.

U ovoj sveopćoj gunguli oko dionica T Ht, svi kao da su zaboravili platiti račune. Jest da su sretnici bili u pravu i već danas su lijepo zaradili, ali mene muči to što su neki od njih zaradili i na moj račun. Obično nemam velih problema s naplatom, ali ovaj mjesec baš nitko još nije platio što mene stavlja u škakljivu poziciju.

No nisam jedina. Vidim i ja što se događa. Za poduzetnika X sam prošle godine radila management. Nije bio zadovoljan i taj posao je otišao. Ove godine me sad zvao da mu napravim analizu poslovanja. Svega je na 50% onoga što sam ja kao radila. A ja nisam valjala i još ne valjam jer mi nije natrag ponuđen taj posao. No rezultati ne lažu i ja sam svjesna svojih kvaliteta. Mislim da ću ih vrlo skoro kapitalizirati jer mi je dosta natezanja s komitentima.

Ponekad su potrebne prave promjene u karijeri kako bi stvari sjele na svoje mjesto. A vrijeme je da neke stvari tj. magisterij i završim. To će mi biti prvi korak na putu ka mojoj novoj karijeri.

Novi početak. Samo san ili nešto više. Sve u svoje vrime.

- 19:27 - Komentari (3) - Isprintaj - #