Ima mnogo stvari koje su naigled vječne tj. koje traju i svojom ljepotom i vanjskom i unutarnjom su se uspjeli nametnuti kao neki kriterij uzvišenosti pa čak i vrijednosti. Postoje ljudi koji ostavili trag u ovoj našoj civilizaciji i koji opet i iznova izazivaju divljenje ljudi. Ponekad mnoge od tih stvari i nemaju ime, a ponekad tj. vrlo često su se zaboravila imena tih ljudi, a ponekad tj. najčešće imena ljudi se vraćaju ponovo i ponovo i oni budu tu, kroz neku drugu osobu (ne mislim na reinkarnaciju). Zar niste čuli običaj dobio sam ime po djedu. On je bio takav.
Čula sam da su u modi sage. Ogromne knjižurine u nekoliko nastavaka obično fantastičnog sadržaja (nešto poput Gospodara prstenova) i vjerujem fantastičnog doživljaja. Duševna hrana za ljude. Danas kad sve više i više ljudi piše, slika fotografira, ostavlja trag na ovaj ili onaj način.
A često se čuje i za mnoge Bila je dobra kao kruh. Kakva rijetkost u današnjici. Mislim dobar kruh :))))
Kruh ili što već je postao dio reklame, a još samo prije devet godina su me uvjeravali da nema šanse da će ikada se moći reklamirati generičke namirnice. Očito da hoće. Pogriješili su zapravo. Jer zamislite vrlo skoro reklamu za malo poljoprivredno imanje u Hrvata. Izvorna malina. Neponovljiv okus davnina. Izvorni geni only.
U modi su i kuharice. U modi jest živjeti od svjetlosti i zraka. Za neke barem. No u modi je još uvijek Schwarzwald torta ili bliže Orehnjača.
U modi je duga suknja, ciganska suknja, špičok i zaobljen vrh. Cipele na kat, nove dimenzije, različiti svemiri. U modi je S. Hawking iako meni razumljiv i prihvatljiv po meni su njegova djela ništa više od obične spekulacije.
U modi je Asimov, u modi je Blog, Sanja je definitvno vrlo moderna, a moderno je i reći kad te nitko neće baš ovih dana intenzivno radim. Najčešće to bude i tako, jer ako te nitko neće, što ti drugo preostaje nego stvaranje. Nekad davno učili su me da najveća umjetnost proizlazi iz tuge. Po kretanju tržišnih cijena umjetnika ja bih rekla da marketiški najbolje kotira upravo onaj koji je u svoje vrijeme bio i oficijelno najluđi. Što mu je uho trebalo nije mi jasno nikako. Sve bi to danas sredio dobar Photoshop.
E da u modi je Madonna. U modi je Kabala. U modi je i Katolicizam. U modi je mnogo toga, no kako biti suvremen ili još bolje toliko ispred svog vremena da se i nakon petsto godina tvoje ime izgovara sa srahopoštovanjem.
Bilo je mi je nedugo fenomenalno gledati repeticiju oslikavanja Vatikanskog stropa (na kraju su zaključili da je i ovaj umjetnik bio skroz lud). I genijalan naravno.
Ludost, genijalnost, jednostavnost.
Kako ono ide.
U matematici, ako se određeni zadatak može riješiti na više načina Najtočnije je zapravo Najednostavnije.
Budite sigurni, da ništa od gore spomenutog nije jednostavno. Pa ni famozni Osmijeh Mona Lize.