utorak, 12.07.2005.

Loptica u komi...Theory

Dug dan iza mene. Uspješan poslovno, privatno koma. Na glavi frizura. Ispod frizure nikaj. Da....da bar nikaj....Tek toliko ću reći da je conversation overrated....i da sam ja glupača.

Sutra šljaka....Pa udarno do subote....Moram misliti na posao, kad tak zah....privatno...

A kaj sad...Idemo misliti na posao...To mi ionako bolje ide...

Na redu su nove odluke. No ima mjesec i nešto...Mjesec dana da stvari sazriju da se poslože do kraja i da se poduzmu neke stvari. I da se odmori. Pocrni, pardon obzirom na moju pigmetaciju..porozi....Ma neć privatno (kuš Loptica)

Naravno, ja sam za u poslu za proaktivan pristup. Biti ispred događaja i reagirati na njih u pravo vrijeme...ili ih pustiti da se riješe....da ja sam i za retroaktivan pristup...a i pravodobni...

Poslovni problemi su poput životnih. Jest da se to studira, jest da se o tome puno filozofira...ali u pitanju je čista viša matematika u kojoj dva i dva nisu četiri. A i jesu. Pa nisu, pa jesu....Čista matematika. Ma što vi mislili o njoj. Mislim o matematicu.

Priča se o poslovnom planu, ispunjenju ciljeva. Mene samo zanimaju prilike i dobro odrađen posao. A prilike se često stvaraju i iz neprilika i recimo to nedostataka. Poput slijepaca koji bolje razviju osjet opipa tako i poslovna organizacija od nekog svog nedostatka može napraviti veliku prednost.

Zaokreti u strategijama su nužnost, ali po meni ne smiju biti očiti. Poslovni partneri ili kupci moraju sami prepoznati taj zaokret u kvaliteti proizvoda kompanije, a ne stvari najavljivati, objašnjavati. Ak si v dreku, prvo se dobro operi, presvuci i onda kreni dalje....I u novu kiklu. Tak da je svi vide :)))

Moderna poslovna organizacija može biti i brza i spora. Okrenuta sebi ili kupcima. Sve ima prednosti i mane, ali iz danog portfolia njenih "osobina", zaposlenih i resursa treba izvući maksimum.

Uspjeh firme nije profit nego se sastoji:
1) opstanak danas- gdje se ne smije pogriješiti ili što treba napraviti da bi se preživjelo u okruženju i imalo dovoljno srestava za tržišnu utakmicu..počne se s time koliko imam danas novaca na računu i kako ću ih potrošiti


2) opstanak kroz šest mjeseci...platio sam svima, platili su meni i pristiže mi sve više kupaca...moram zaposliti nove ljude ili kupiti nove strojeve...imam koju kunu na računu...statistički mi je dobar..banka će mi dati pinku

3) pozitivan godišnji rezultat....namirio sve obaveze...pa i sva potraživanja...mogu isplatiti božićnicu...mogu isplatiti profit....mogu investirati kako bi dalje rasao...ili ću se smanjiti jer ta djelatnost ne može opstati slijedeće godine...a ne moram se smanjiti šro znaju raditi moji djelatnici koji su mi lojalni i super rade jer imaju dobre plaće...

e da moram im defitivno isplatiti trinaestu plaću...tj. obračunati sve prekovremene...pa makar iste isplatio na rate...ja dugujem svoj uspjeh njima

4) žetva profita uz maksimizaciju zadovoljstva zaposlenih, managera, poslovnih partnera kupaca....itd....mislim pamet više neću prosipati (i ovo je previše)....

Nikada nikada ne smijete ići prevarom. Ljudi se danas vrlo informirani. Zaparavo čitaju i razumiju etikete. Iako je formalna razina obrazovanja u Hrvatskoj niska Hrvati su vrlo pametni, čitaju razgovaraju, razmjenjuju iskustva, pričaju o svojim poslodavcima, pričaju....Tako sam danas čula kako nas zakidaju uvoznici mobitela...i masu drugih stvari...sitnica koje to nisu...a samo sam pila kavu s hrpom dečki iz skladišta...super su...kava je mrak by the way. Nesacafe of course....

U marketingu, a i inače u životu ipak najbolje funkcionira preporuka, ali ako ih nemate jer ste na početku ili ste kao firma napravili puno pogrešnih koraka uvijek se stvari mogu drugačije postaviti i drugačije sagledati. Tj.ako to niste sposobni vi kao vlasnik, onda si morate nekog takvog naći. I platiti. A košta. Samo birajte doere...ne one koji lijepo pričaju...iako i takvi znaju imati uspjeha...i kreativce...a ponekad i one koje ne izlaze iz okvira....jer zapravo imati vođu koji stalno uspijeva stvari držati unutar zadanih limita je velika stvar.

Kriznih je managera jako malo. Jako malo kvalitetnih managera (ma što mnogi poslovni ljudi mislili o sebi ili na kakvom glasu bili)i nitko baš nitko, nije Katica za sve i ne zna sve. Ma koliko pametno zvučio, koliko knjiga pročitao i što ja sve znam ili ne znam. A ne znam.

Poslovna organizacija mora imati volju.

Mislim da je the volja vrlo važna stvar. Poslovna Iako je samo naizgled to osobina pojedinca da bi preživjela mora se akumulirati volja koja dolazi koliko od managementa toliko od samih zaposlenih.

Stvari se moraju prvo pospremiti. Moraju se zatvoriti sve slavine. Troškovi se moraju minimizirati, ali ne na uštrb ljudi. Jer će otići drugamo, pronijeti loš glas o vama....I srednji je management vrlo nepotreban...doista....jer ljudi danas najbolje sami rade svoj posao....Da i najvažnije.Uvijek. Uvijek profesionalno odradite posao. Nemojte prodavati maglu. Iako i snovi imaju cijenu, ali to je filmska industrija....A toga u Hrvata nema. Postoje filmovi koje sponzoriraju porezni obaveznici, a koje može snimiti samo šačica odobranih. No i to će se promijeniti. Ako već nije. Moram malo definitivno nabaviti novi Agrest.....

- 23:33 - Komentari (1) - Isprintaj - #