Ništa za sada od analize slabosti, prednosti, mogućnosti i mana tzv. SWAT-a.
ali slijedi
The Ultimate Marketing Plan
Proizvod: OŽUJSKA 0,5 STAKLENA BOCA
Cijena na mjestu prodaje: 0,75 GBP
Kanali distribucije: Hipermarketi i Diskonti u Velikoj Britaniji
Promocija: Picadilly circus, etno glazba Hrvatske i besplatna podjela 30.000 boca na Dan vještica....
Oglas: u Daily Mail Tema: Croatian Taste (uz sliku Dubrovnika,)....u Nedjeljnjom izdanju
Realizacija: Sastanak sa svim kupcima vodećih hiper marketa u sastavu (Loptica, Ptica i Sadistico pet dana prije promocije...obavezno nosimo tri gajbe žuje...i onward we go...
Nama plaćeni putni troškovi, dnevnice i 1% bruto prodaje u Velikoj Britaniji narednih pet godina.
I 10.000 Žuja za Blog party: Bez toga nikako.
KAD ĆE NEKA VIJEST O BLOG PARTIJU
A jel može to Ožujska pivovara i platiti ili i dalje vjeruje svojim marketing managerima koji puno toga znaju alli nemaju ono kaj nas troje ima....Mada njih nis ni pitala. A mogu ja i sama. I jedan lepi crni Hrvat od cca 27 godina koji bi mogal tegliti te tri gajbe Žuje...Jer one su neophodne.
A dopuštam i da moj plan ne valja, ali znam da postoji tamo tržište za Žuju jer prije pet godina sam srela Engleskinju sa stalnim prebivalištem u Londonu koja je furala gajbu iste jer je njen sin Englez i frendovi obožavaju. The best bier in the world.
U svakom slučaj je jeftin i provediv...