Još jedan dosadan dan.....

Da, još jedan dosadan dan je napokon iza mene. Danas se osjećam tako umornom i to me nervira. Kako i zašto odjednom gubim volju za svim? To nisam ja........ Ne zelim priznati da gubim sebe, jer sam se vraški trudila izbejći takve misli. Da li je moguće da se covjek izgubi u djeliću sekunde? sad i sama sebi zvucim ludom.......... Nakon toliko godina, iako ih nije toliko mnogo proslo, izgradila sam sliku o sebi i bila je ok, a sada ta slika nekako blijedi. da li je to opet utjecaj mene ili drugih? najviše utječemo sami na sebe iako ni svijet oko nas ne izostaje. Gledamo se iz mnogo različitih smjerova, nekad nam je dovoljan samo jedan da shvatimo sta zelimo, a vecina nas gleda iz samo jednog smjera. pohvale onima koji nas istinski poznaju iz bilo kojeg smjera da nas promatraju. To su ljudi koji nama vrijede nesto u zivotu. to su oni kojima je dovoljan pogled, dodir ili osmjeh da bi nas procitali. A zalosno je da je danas takvih ljudi malo........... Stvarno zalosno............. Svakim danom upoznajemo sve vise osoba koje mogu utjecati na nas zivot....... ovisi da li negativno ili pozitivno........

Postati netko!!!!!!!! To je svrha, postati netko, ali postati netko sebi a ne drugima. svijet koji nas okruzuje je okrutan i nezaustavljiv, mi sami ne znamo sta nas čeka i zato moramo pronaći sebe kako bi postali netko!!!!

Koji mene crnjak uhvatio...... strašno...... ali dobro je nekad razmišljati o takvim stvarima, o sebi, o zivotu...... tako sami sebe nadopunjavamo..........

Mene bi iz ovakvih misli spasio jedan osmjeh....... ali onaj iskreni..... koji lijeci dušu i um..... samo sto nikako da taj osmijeh stigne do mojih ociju..........sretan

30.10.2007. u 19:22 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (8)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moje misli, moji snovi..........

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Tko sam ja?

sad sam 4. razred srednje škole, gimnazije. Imam velike planove za budućnost............
Nisam komplicirana, ni zahtjevna, jako sam optimistična i vesela........
ovaj blog pišem jer mi je fora...........
a sad tko će ga čitati nek čita, tko neće ne mora........

Bože, brani je od zla

Bože, meni tako malo treba i
spod ovog svetog neba
topla postelja i njena oka dva.
Šalji anđele čuvare svoje
jer je duša duše moje
brani je od zla, Bože kad ne mogu ja..........