SAMO ZA TOŠU, PRAVOG ANĐELA

crycrycryŠta da napišem danas?
nemam neku inspiraciju. jedino na šta sad mislim i o čemu pričamo u zadnje vrijeme je smrt jadinog vokala koji je nešto vrijedio na ovim krajevima (nakon olivera i gibonnija)!
stvarno je tužno što sve velike zvijezde, one koja se plemenite, koje se stvarno zavrijedile tu titulu, imaju tako tragičan kraj!
Toše je stvaarno bio idol svojim likom i svojim djelom i to je sve postigao samo sa 26 godina!!!!!!!!!!!!
Tužan je takav kraj, nije to nimalo zaslužio, a jutros u busu do škole smo komentirali njegove stihove koji sad toliko mogu pogoditi bilo koga tko ga je volio! poslušajte pjesmu soba za tugu, pogotvo refren.......... stvarno mi je žao što se to dogodilo, kako su rekli na njegovoj sahrani BIO JE ISTINSKI ANĐEO NA ZEMLJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sve što je ikad postigao, postigao je svojom voljom, nije bio škrt, pomagao je svima, gdje god se pojavio sve je oko njega živnulo, bio je kao zraka sunca, jednostavno je obasjavao sve.............................................................................................
izgubili smo ga, ali zbog njegovih predivnih pjesama inspirirat će nas do kraja naših života!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SAMO PRAVE ZVIJEZDE SJAJE ZAUVIJEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
crycrycry

njegovi stihovi: jer moj je život igra bez granica...............................................

19.10.2007. u 13:23 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (8)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Moje misli, moji snovi..........

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Tko sam ja?

sad sam 4. razred srednje škole, gimnazije. Imam velike planove za budućnost............
Nisam komplicirana, ni zahtjevna, jako sam optimistična i vesela........
ovaj blog pišem jer mi je fora...........
a sad tko će ga čitati nek čita, tko neće ne mora........

Bože, brani je od zla

Bože, meni tako malo treba i
spod ovog svetog neba
topla postelja i njena oka dva.
Šalji anđele čuvare svoje
jer je duša duše moje
brani je od zla, Bože kad ne mogu ja..........