za tebe :)
Kad mi pričaš ozbiljno,
Nešto važno, pametno,
Na licu ti vidim bore,
Jedan nježni fini kroj...

Znaš, ovaj svijet je samo tvoj...

Kad se isplačeš, pitaš me:
Vidi se, zar ne?
To nisu suze, to su zvijezde,
A ja bih skočio u taj roj...

Znaš, ovaj svijet je samo tvoj...
Znaš, ovaj svijet je samo tvoj...
Znaš da moj svijet je samo tvoj...












°°never been there,never felt that°°

13.01.2008., nedjelja

zbog tebe..


Noću se budim,
kad mi je loše kad mi je tesko,
zbog tebe ludim, nije to san
ej dušo

Sve naše slike u sebi nosim,
sve naše tajne,
negdje u magli, tvoj trag se gubi

Ma umrijet ću ja, zbog tebe
anđeli svi, plakat će
jer umrijet ću ja, zbog tebe
Boga sam molio, vragu se prodao
zbog tebe

Bili smo jedno,
sada smo dvoje, sada smo stranci
i svak svojom stranom ulice hoda

Ma umrijet ću ja, zbog tebe
anđeli svi, plakat će
Boga sam molio,
vragu se prodao, zbog tebe

Ma umrijet ću ja, zbog tebe
anđeli svi, plakat će
jer umrijet ću ja, zbog tebe
Boga sam molio,
vragu se prodao, zbog tebe


Zbog tebe...

cvijece lijepse mirise
smijem se na sav glas
postala sam ovisinica o mobitelu
boje su jasnije i jace
nista me ne boli
srce oce van da skoci
malo,malo,malo san maka
nemogu sloziti recenicu a da se u njoj ne pojavi 'volim te'
jutrima se budim sretna
zima se pretvorila u proljece
suze su postale slatke
snovi su protkani bojama srece
moje srce je postalo vece
nemam vise mira
dok me tvoja ruka dira
zbog tebe...
sam spremna na neobjasnjive ludosti
na lude gluposti
na glupe pothvate
na glupaste ludorije..
zbog tebe sam:
sretna
voljena
ispunjena
sveobuhvatna
nemjerljiva
neprekidna
neizreciva
smjehuljica
zelena
zuta
crvena
plava
slatka
slana
vristava
tiha
zbog tebe
zbog tebe
jer si moj svijet
moja dusa
moje naj
moja sreca
moje zlato
my precious
moje jutro
moja noc
zbog tebe
nije bitno gdje sam
s kim sam
kako sam
zasto sam
zbog tebe i samo sa tobom JESAM!
volim te





- 12:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (33)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
...ljubav...da je zelena...bila bi tako transcendentalno zelena da ju ni sam princip zelene boje ne bi mogao zamisliti...`cerekcerekcerekcerekyes
slušaona
Pips Chips & Videoclips - Zdenka i vanzemaljci
Pavel - Morska
BoBo - Dominik
Back In Your Head - Tegan And Sara
Katie Melua - If You Were A Sailboat
Primus - Tommy The Cat
Ethiopia - Nati (ken saymesh)
Billy Childish & Holly Golightly - I'm the robber
Hang Drum- Manu Delago
Slipknot - Wait and Bleed
Pantera - I'm Broken
Sibiri Samaké - Music of Mali
Parkway Drive - Smoke 'Em If Ya Got 'Em
Soilwork and In Flames
violent femmes _ blister in the sun
Tom Waits - Hold On
Slipknot - Duality