za tebe :)
Kad mi pričaš ozbiljno,
Nešto važno, pametno,
Na licu ti vidim bore,
Jedan nježni fini kroj...

Znaš, ovaj svijet je samo tvoj...

Kad se isplačeš, pitaš me:
Vidi se, zar ne?
To nisu suze, to su zvijezde,
A ja bih skočio u taj roj...

Znaš, ovaj svijet je samo tvoj...
Znaš, ovaj svijet je samo tvoj...
Znaš da moj svijet je samo tvoj...












°°never been there,never felt that°°

13.01.2008., nedjelja

majko..

Gledam u majčine ruke. Veće su od mojih, žilavije, čine se snažnije. Dlanovi su grubi, ali nježno grle. Žuljevi nimalo ne smetaju zagrljaju. Prsti su kvrgavi i povijeni u člancima. Deformirani, a mogu stegnuti poput kliješta.
Tim se izmučenim, više muškim nego ženskim rukama nikada neću moći odužiti. Naučila me da je život avantura koju se isplati započeti i ići do kraja. U toj avanturi pobjeđuju oni koji vole djecu, koji ljube vlastito srce, oni koji se znaju radovati sitnicama,oni kojima je sreća u srcu i koji se vesele sutrašnjem danu.




RUKE MOJE MAJKE

Kroz rane, zlatno žito puštaju ruke moje majke,
krunicu brižno prebiru i nježne zagrljaje šapuću
ljubeći moje djetine snove.
I kad se molitvom k nebu uzdižu ili plaču
privinute na presahle grudi, one sanjaju čistu kaplju rose
za naše žedne usne i
čeznutljivu mekoću bijele svile u dječjim zipkama.
Kroz njene ruke svijetle daleki vidici
gdje sunce jutrom donosi mirise žutih dunja.
Topli kruh ljubavlju stečen majčine su mjesile ruke.

- 11:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (16)
Siječanj 2008 (33)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
...ljubav...da je zelena...bila bi tako transcendentalno zelena da ju ni sam princip zelene boje ne bi mogao zamisliti...`cerekcerekcerekcerekyes
slušaona
Pips Chips & Videoclips - Zdenka i vanzemaljci
Pavel - Morska
BoBo - Dominik
Back In Your Head - Tegan And Sara
Katie Melua - If You Were A Sailboat
Primus - Tommy The Cat
Ethiopia - Nati (ken saymesh)
Billy Childish & Holly Golightly - I'm the robber
Hang Drum- Manu Delago
Slipknot - Wait and Bleed
Pantera - I'm Broken
Sibiri Samaké - Music of Mali
Parkway Drive - Smoke 'Em If Ya Got 'Em
Soilwork and In Flames
violent femmes _ blister in the sun
Tom Waits - Hold On
Slipknot - Duality