Jednom Looda, uvijek Looda

ponedjeljak, 03.11.2008.

Kod ginekologa nema struje.

Dobro jutro
Dobro jutro. Sačekajte malo nemamo struje pa će doktor vidjeti da li će primati.

Čekam...

Evo, doktor kaže da može.

Looda Looda.

Dobro jutro doktore
Dobro jutro

Šta je to sa strujom. Frka neka?
A ništa, evo od ranog jutra veselo. Ali ništa ne brinite, okrenuo sam ja stol
prema prozoru pa imamo svijetlo izvana.


!!!!!!!!??????? WTF!!??

(Samo da napomenem da je ordinacija u prizemlju)

Ulazim unutra pogledam kroz prozor i vidim – stražnje dvorište. Iza dvorišta kuća.
Kuća s prozorima. S prozorima koji gledaju u moj prozor. Ne vidim dalekozor niti aparat. Al opet, zavjese su sad navučene.

Dobro doktore, ak moje slike, sa ovdje raskrečenim nogama ko šestar, nađem sutra na YouTubeu ja ću vas lepo tužit.

Zašto mene?

Zato, doktore, zato...

- 12:54 - Komentari (2) - Isprintaj - #