Jednom Looda, uvijek Looda

utorak, 21.10.2008.

Dopisivanje sa Nizozemskom

Imam tak jednog frenda koji odnedavno živi u Nizozemskoj. Evo poslao mi je divota mail pa u nedostatku inspiracije za današnji post stavila sam to i svoj odgovor.
Moj nizozemski prijatelj kaže meni:
Pa di si? Nis se ne javljas? Jes ti to nesto ljuta? Sta je novog?
Ma tu sam. Radim. A jebiga, ne javljam se. Ljuta?- ma ne. A novo:
Idem u subotu na svadbu – opet
Sestrična mi trudna – prvi put
Para nemamo neš u zadnje vrijeme – to i nije novo
Grijanje mi doma ne radi – neš s centralnim pretumbavamo.
Temperature se ovih dana krecu oko 20 stupnjeva popodne
al doma nam je zima.
Arena je fest izgrađena
Svi kradu po državi – ustvari ni to nije novo
Otvorila se cesta koja spaja staru Karlovačku u Remetincu i Jadransku aveniju
U Sesvetama napravljena fontana nova (ali ne klub)
U Vlaškoj su radovi neki do Bakačeve pa se mora obilazit
Bandić je još tu
Imam mengu
Niš me ne boli drugo – e to je fakat novo
Placa mi je ista – i to nije novo al nek se zna

Aj bok!

- 10:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #