Jednom Looda, uvijek Looda

ponedjeljak, 20.10.2008.

O snovima.

Ja sanjam. Sanjam puno. Dok spavam. Ponekad i dok ne spavam, ali sad pišem o ovima dok spavam. Sanjam po nekoliko snova tijekom noći. Ponekad se probudim, skužim što sam sanjala; zaspem i nastavim taj san. Ne znam jel se to i drugima događa? I ne spavam nešto puno. U prosjeku 6-7 sati dnevno. A sanjam sve i svašta. Nekad stvarna sranja iz života, ali češće bedastoće. Ujutro se probudim i pomislim – jebote otkud to?
Jedna stvar je skroz zanimiljva. Kad je sex u pitanju uvijek sanjam MM. E to mi nekak nije baš normalno. Pa rekoh ja njemu neki dan – meni to nije normalno. Kaj ti veliš? Hahahaha, eto kaj on veli. Njemu je to smiješno i zabavno. I to kaj samo njega sanjam i to kaj to mene nervira. Nije da ja sad baš želim nekog drugog frajera ili kajjaznam, al mi je to čudno. Kak mi se uvijek on uspjeva i u snovima pojavit. Kak???
Nego baš jutros, spremamo se na posal i ja ću njemu – haa-haa ljubila sam se noćas s nekim. Ne s tobom. Haa-haa! Pogodi??? Jest da je to moje haa-haa bilo popraćeno smijehom kad sam kao pomoć u pogađanju rekla - nogometaš. I ne, nemam pojma kak je taj došo u moj san, ali mogla sam proć i puno gore. Nego, moj muž je pogodio. Izprve! A jebemti! A nije baš da se palim na neke nogometaše pa je znao. Jok!

- 12:20 - Komentari (2) - Isprintaj - #