LiNkiChY

world of dreams
i njen banner
border=0
Make your own banner at MyBannerMaker.com!
T0kiacii :)
Zabrane su zabranjene
tom $ ja
Miss Kaulitz
Necky

Tokio Hotel Story
Life story...
Lil Ayla
Fucking Princess
xx.....Emo Girl....xx
Anchy Kaliz
Revolucija pop muzike je počela
Bill komm und rette mich
Innocence
Ninchi And Her Life
*~^^LiTtLe DeViL~^^*
Ako netko želi u linkove neka samo kaže i ja stavljam...

Tokio Hotel

Image and video hosting by TinyPic
Puno ime:Bill Kaulitz
Uloga u bendu:pjevač i frontman
Datum rođenja:1.09.1989.
Rođen u:Liepzig, Njemačka
Sluša:Rock(Green Day)
Danas zna svirati:violinu


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime:Tom Kaulitz
Uloga u bendu:prvi gitarist
Datum rođenja:1.09.1989.
Rođen u:Liepzig, Njemačka
Sluša:isključivo Hip-Hop(Sammy Deluxe)
Danas zna svirati:gitaru

Image and video hosting by TinyPic
Puno ime:Georg Listing
Uloga u bendu:drugi gitarist(bas gitara)
Datum rođenja:31.03.1987.
Rođen u:Halle, Njemačka
Sluša:Rock(Oasis)
Danas zna svirati:gitaru


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Gustav Schafer
Uloga u bendu:bubnjar
Datum rođenja:8.09.1988.
Rođen u:Magdeburg, Njemačka
Sluša:Heavy Metal(Metallica)
Danas zna svirati:bubnjeve


glitter-graphics.com





glitter-graphics.com


glitter-graphics.com



morala sam ovo stavit (xD)

oni koji se kuže u TH mogu primjetiti Billovu novu zurku

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (5)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (4)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (8)
Siječanj 2009 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yap / Nope

by !w@ Designes

'Ko piše ovaj blog! Ich bin DA!!!!

ime:Anamarija,zvana još i Mimi i Frenk
prezime:to mi je uvijek bilo čudno...svi ga imaju osim mene!
dob:14 godina. Da, ostarila sam od zadnjeg puta...xD
razred: 7. završila
živim u: Hrvatskoj, Zagreb (ma predivan grad!)
škola:znate da se fkt počela raspadat?

Image and video hosting by TinyPic

ova loodacha strašno puno voli:
@ čokoladu (XD)
@ internet (uuuuuuu...)
@ svoje buraze (yeah, right)
@ plakati (malo čudno, kaj ne?)
@ smijati se (na bilo koji način)
@ pozirati pred ogledalom
@ svađati se (nije važno s kim)
@ musik gehoren (nemam one točkice na o, sorry)
@ pisati pjesme i sastavke
@ raditi budalu od sebe na ulici (najviše kad sam u Ilici, tak da me cijeli Zagreb čuje, xD)
@ derati se na debile iz mog razreda (Grga, nadrapo si, sad sam se sjetila...)


ova loodacha strašno puno mrzi:
ł jednog lika...
ł umišljene kujetine
ł glumiti u dramskoj skupini onog debila koji sebe naziva profesorom
ł glupe tračeve tipa: "znaš kak je jučer izgledala? ma koma!"
ł kad ju netko kopira i govori da ona kopira njega (ima i takvih debila, don't worry)
ł Valentinovo (ove godine mi je bilo krvavo, ne pitajte)
ł kad neko iskopča internet (grrrrrrrrrrrrrrrr.............)
ł ove glupe znakiće koje stavlja ispred svake natuknice, jer uvijek stisne ctrl. umijesto alt gr
ł retardirane lekcije iz bilo kojeg predmeta
ł jednu 5-ašicu
ł jednu 6-ašicu
ł svoju naivnost

Image and video hosting by TinyPic
ona sluša:
~Tokio Hoteldead
~ Paramoredead
~ The Black Eyed Peasdead
~ Linkin Parkdead
~ P!nk
~ Eminema
~ Breaking Benjamin
~ The Red Jumpsuit Apparatus
~ Jimmy Eat World
~ You Me At Six
~ The Possies
~ Green Day
~ Placebo
~ Cold Play
~ Simple Plan
~ Kings Of Leon
~ Nickelback
~ AC/DC
~ I svoje starce, naravno (bas lijepo pjevaju kad se deru na mene! xD)


ona nikako ne sluša:
~ Rihannumad
~ Nikakvu vrstu cajki ili narodnjaka

Paramore

Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Hayley Nichole Williams
Datum rođenja: 27.12.1998.
Rođena u: Meridian, Mississippi, SAD
Ona je: vokalistica i svira klavijature
Danas zna svirati:gitaru, klavir, bubnjeve, klavijature


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Joshua Neil Farro
Datum rođenja: 29.9.1987.
On je: gitarist benda
Danas zna svirati: gitaru


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Jeremy Clayton Davis
Datum rođenja: 8.2.1985.
On je: basist benda
Danas zna svirati: bas


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Zachary Wayne Farro
Datum rođenja: 4.6.1990.
On je: bubnjar benda
Danas zna svirati: bubnjeve, perkusije [zna netko što je to? O.o]


Image and video hosting by TinyPic
Puno ime: Taylor Benjamin York
Datum rođenja:17.12.1989.
On je: ritam gitara
Danas zna svirati: gitaru, zvončiće, ksilofon i klavijature.


Don't click here!

Paramore! Pictures, Images and Photos
Paramore Pictures, Images and Photos
Josh solo Pictures, Images and Photos
Hayley Headbang Pictures, Images and Photos
Hayley Headbang Pictures, Images and Photos

ponedjeljak, 24.08.2009.

VRATILA SE, VRATILA GUJA LJUTA!

Elo! ajme, po koji put ovaj mjesec pišem ovaj naslov....xD
eto...svašta se izdogađalo dok me nije bilo.

Poslušala sam Automatic/Automatisch i moram priznati da mi se sviđa. iako sam očekivala nešto žešće. mislila sam, automatic...tu bi se mogla nešto s puno gitara i bubnjeva i to. i mislila sam da će biti poprilično električno. taj sam dio pogodila. nisam mislila da ću ovo ikada reći, ali draža mi je njemačka verzija u kojoj skoro ništ ne kužim od engleske. prijevod s njemačkog na engleski je kata i strofa (kao i obično) xDDD. ma zezam se, znam da se nemre sve od riječi do riječi prevesti.no dobro.

Ja bih se danas posvetila Love and Death. To je pjesma koju smo svi imali priliku slušati otprilike 2 dana i uživati u njoj. Dakle, pjesma je procurila na net, mi smo ju skinuli i postavljali na svoje blogove. TH menagment je u roku od 2 dana dapravio frku oko toga i odlučio pozatvarati neke blogove i tužiti neke ljude. Evo što ja mislim o tome. Ovo je veliki album, zar ne? Treba im puuuuuno publiciteta kako bi album uspio. I molim bez komentara "Ma nisu oni takvi, oni ne trebaju pozornost imaju nas fanove" i slično jer svi znamo da to nije istina. Digli su prašinu s mjenjanjem zurki, pa procurivanjem Pain of Love i The Dark Side of the Sun. Sad smo došli na Love and Death. Rade album preko neta koliko sam ja skužila. Nemam ništa protiv, samo vi dajte! Ali onda nema ljutnje ako netko mazne pjesmu. Pa ljudi dajte molim vas. Taj frajer koji ju je skinuo nije nikakav posebno uvježbani haker...to mogu i JA, a možete i VI. To je upravo ono što je TH menagment očekivao. Zato su nam dali skoro puna 2 dana! Oni su znali da je pjesma maznuta od onog trenutka kada je taj frajer presreo vezu. I to je sigurno tako. To ne znači da su TH neki loš bend. Samo znači da nisu pretjerano velik bend i da im treba američko tržište. Recimo, bendovima poput U2-a to nikad ne bi palo na pamet jer im to ne treba. Slavni su i za njih se zna u svakom dijelu svijeta te im stvarno ništa takvo nije potrebno. Nemojte me krivo shvatiti, no mislim da je TH menagmentu drago što je netko presreo link. To je na neki uvrnut i perverzan način reklama! A svi znamo da je reklama reklama...ma kakva bila. Eto. Možda jedino ja tako mislim (što čisto sumnjam), ali svejedno, svatko ima pravo na svoje mišljenje, pa čak i ja.

Vrijeme je prošlo, Tom se nije opametio...i tako to! Blog mu se...ne popravlja i neće, no svi smo na to već navikli...ah eto...piše o stvarima koje njega zanimaju, a nas zanima novi album...no to njega očito NE ZANIMA pretjerano, pa o tome i ne piše. Ne znam jeste li vidjeli novi dizajn TH off stranice. možda nije novi, no meni je novi. xD. Evo par novih slikica.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

OPET ona usrana marama!! Imam ih ohoho komada i sve ću pobacat zbog ovog! xDDDD

Image and video hosting by TinyPic

animacija za kraj!
pozdravi svima! idem vraćat komse!!!



| ~ Komm ~ imam samo(17) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

ponedjeljak, 17.08.2009.

POGODITE TKO SE VRATIO U SVIJET BLOGANJA!!! NE, NE TOM NEGO JA!!! ISS...

HELLO ZEMLJANI!!!
guess who's back! xD
vratila sam se s mora i sad sam valjda cijelo vrijeme doma. bilo mi je super! samo što je strina napravila sranje (again...) i sad smo svi posvađani...ma joj, neću sad o privatnim problemima. xD neću si kvariti dan! haha...sad moram otići i vidjeti je li se Nemanja vratio...i moram pročitat post kod njega i zdipit neke informacije jer sam totalno out svega. mogli su i krepat, ja ne bih znala! tamo gdje sam bila nema neta, a mislim da u Večernjem nebi pisali o TH-u. ali prije nego odem na Nemanjim i Tomov blog, moram se vrnuti na temu DDM-a, to jest obljetnice, koju sam ja (naravno...) propustila. bilo bi zaista licemjerno od mene kada bih govorila o 1. prikazivanju DDM-a kad tad još nisam ni slušala TH. pridružila sam vam se s Zimmer-om. umjesto lažnog prisjećanja, govorit ću o mom pokušaju gledanja Durch den Monsoon-a. 2007. sam se počela sve više raspitivati o TH-u jer me mama jednom pitala tko su oni. tada još nisam znala, pa sam odlučila otići na YouTube. Znala sam samo da pjevaju na njemačkom i tema me zaintrigirala. kad počnete pisati u YouTube "Tokio Hotel" odmah vam se pojavljuju još neki dodatci, pa je jedan od njih bio i DDM. kliknula sam na to i pisalo je da video nije dostupan u mojoj zemlji, pa smo frendica i ja odlučile prevariti moj omiljeni video servis. baš se sve poklopilo, kao da je viša sila željela da ja pogledam taj video! i pogledala sam ga. isti taj dan. moja frendica je bila u Danskoj s tatom (roditelji su joj rastavljeni) i otišla je na YouTube i ukucala isto što i ja, no njoj se video otvorio. Uzela je kod sastrane i poslala mi video milom. i tako smo nas dvije "orobile" YouTube. nakon nekog vremena video je jednostavno nestao iz maila. valjda je gospon YouTube skužio. xD! to je moja priča koju sam željela podijeliti s vama. nakon toga sam završila ovdje i vi me poznajete kao LuDaChU s MaRsA, vatrenu obožavateljicu Tokio Hotela i Avril koja nema dlake na jeziku. a sada dalje. čula sam da postoji neka nova pjesma Automatic. ja ću staviti englesku verziju jer mi njemački lošije ide, pa ne želim zabrljat u prijevodu. evo ga!

Automatic

So automatic
You’re like a machine
Your heart isn’t beating for me any longer.

Your hands are touching me
so automatic
I feel everything, but you

So automatic
Your voice – electrically
Where are you, when she speaks?

So automatic
As you say, I’m important to you
Who programs you?

When you laugh
You don’t laugh
When you cry
You don’t cry
When you feel
You feel nothing
Because you’re loveless.

Automatically I’m running through all the streets,
but any leads to you.

Automatically your shades follow me
and reach coldly for me

You are like remote-controlled
static and mechanic
so automatic

Your look so empty
I can’t go on any longer
Everything on you is like rehearsed
You stand in front of me

Prijevod:

Tako automatski.
Ti si kao stroj
Tvoje srce više ne kuca za mene.

Tvoje ruke me dodiruju
tako automatski
Osjećam sve osim tebe

Tako automatski
Tvoj glas-elektriziran je
Gdje si, kad progovori.

Tako automatski,
Kako kažeš, važan sam ti
Tko te programira?

Kad se smiješ
ne smiješ se
Kad plačeš
ne plačeš
Kad osjećaš
ne osjećaš ništa
Jer ne osjećaš ljubav.

Automatski trčim kroz sve ulice,
ali ni jedna ne vodi do tebe.

Automatski tvoje sjenke me slijede
i hladno posežu zamnom.

Ti si kao daljinskim upravljana
statična, mehanična
tako automatska.

Tvoj pogled tako prazan.
Više ne mogu nastavljati dalje
Sve na tebi je kao probno
Stojiš ispred mene.

uh, eto ga...
sama sam prevodila, tako da ako ima greškica...
a sad Billova video poruka koju sam našla na MTV.com

MTV Shows


to je to, novi post ubrzo...očekujte sve zvjezdice europske unije...ako vas zanima što sam pod to mislila...
bye!wave



| ~ Komm ~ imam samo(19) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

subota, 08.08.2009.

OPET!!!

ja vam opet odlazim na najmanje tjedan dana...ajoj!
a eto, do idućeg posta!



| ~ Komm ~ imam samo(14) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

utorak, 04.08.2009.

I'm baaaaaaaaaack! You missed me?!?

Ovak, dragi moji najdraži!
ja sam vam se vratila od bake. super mi je bilo! ono roštiljali smo po mraku, igrali se skrivača! isse, koliko to nisam igrala...ma uglavnom pronašla sam vremena za buraze! i skužila sam koliko su mi oni zapravo važni i koliko ne bih mogla bez njih.

jedna mi se frendica smuvala sa crncem!
hahahahahaha....bare se i svašta, omg! a fraer je crn ko noć...kao afrikanac! ona priča: "jao, kako je swadak, kupio mi je ovo i ono..." ja si mislim, luđakinjo!!! kak će vam djeca izgledati?!?! iako nisam protiv toga, al ona očito hoće s njim ozbiljno...xD...ja krepavam od smijeha svaki put kad počne o njemu (a to je odprilike svakih 5 minuta).

Izbacili su me sa foruma!
isse...mislim da im je smetalo što sam se prijavila kao Tom Kaulitz...xD neki tamo stars forum ili šta već...u biti sve cure i kao moraš se prijavit pod imenom neke zvijezde...ja sam naravno odabrala jednog od tokicha i stavila onak njegovu i Billovu sliku...xD briem da su pplsi popizdili....recimo da TH nije preobožavan na forumima. hh...a moa se frendica prijavila kao Fergie, a ja kod nje bila prespavala jučer i onda su nju optužili da ima dupli račun i obrisali Toma, to jest mene izbacili s foruma!!!! xDDDDDDDDDDDDDDD....vidi se da im je bilo krivo što su imali mušku zvijezdu u njihovom lezba-worldu!
đizzs krajst!

evo slikica!
Image and video hosting by TinyPic
Tom se pretvara u nekog bajkera...xO

Image search at PicPoke.com

pozich svima!



| ~ Komm ~ imam samo(28) komentara- ~ Pec ~ - ~ * ~

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.