Il prezzo della liberta'

subota, 15.07.2006.

o sexu i bon tonu

Mnogi bi muskarci voljeli znati sto to zene pricaju kad o sexu pricaju..gdje su njihove granice...koje pridjeve koriste itd.kad ja i arianna zapocnemu tu temu..nema granica..nema umotavanja u celofan...stvari su takve kakve jesu...mi to onako seljacki jedna drugoj docaramo..smijemo se kao lude...cak i kad je nesto vise tragicno nego komicno..onda zamislite jos njen bosansko-beogradski naglasak i moj splitsko-seljacki(ne znam kako da ga drugacije objasnim) i uz sve to dodamo par talijanskih postapalica...psovki i slicnog....i sve je to NARAVNO uvjerene da nas nitko ne razumije(jer mi navodno kuzimo na kilometre balkance?!thumbupoh yeah mos mislit!)..i tako da ne duljim nasle se danas ja i arianna u centru i sjele u naa omiljeni kafic...prepricavamo jedna drugoj novosti nadovezujuc se na stare dogadjaje(odnosno od prije mjesec-dva-to je nama "staro"smijeh)..tema je bila jedna od nasih omiljnih...seeeexxxxnjamiwinkcerek pogledale smo se okolo i "zrak se cinio cist".bila je sumnjiva smao jedna gospodja za kojus mo zakljucile da mora da je rumunjka i nastavile mi bez straha..onako balkanski...glasno i jasno...koristec cesto glagol svrsiti...u medjuvremenu nazvale su nas majcice pa smo odglumile andjelice na telefonu....i onda se opet vratile nasem razgovoru sve do slavnog deus in macchina upada:"ODAKLE STE VI CURE?" eekheadbangnamcorlud ma mrs u neku stavr sta te briga odakle smo..sta nisi mogla sutit i glumit da nisi razumila(to s emeni motalo po glavi a arianna ce vam sama rec sta je ona pomislila)..gledamo se ja i arinna..koja ce joj prva opalit plesku...sta se zena ima petljat u nas razgovor..odaklejoj pravo..kadvec slusa bar nek suti...di ej enstao bon ton..ako smo iz iste drzave ne znaci da me dojila pa da sad moze tu upadat kao padpbranac u moj zivot!!!
srecompitala nas sta studiramo ,pa kad smo joj rekle,zadivila se i nakon onog sto je cula sigurno se pitala kako sve stignemo(a i mi se ponekad pitamo)...eto...jos jedna figura di merda u nasoj kolekciji...party

15.07.2006. u 00:31 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Je li cijena slobode previsoka?

one koje mi uvijek izmame osmijeh na lice..

ja imam tu srecu da je poznajem u stvarnom zivotu,
vi ne propustite priliku da je upoznate barem u blogerskom.
ona je ono sto bi sve zene i svi muskarci htijeli biti.
ako ne vjerujete,uvjerite se sami:

arianna.blog.hr

u pocetku pomislih da smo ista osoba...
to samo po sebi govori da smo na istoj frekvenciji..
ona je moja svakodnevna coffee

bellavita.blog.hr