Il prezzo della liberta'

subota, 20.05.2006.

citaj pozorno bozico nicega,krejzijadnice


Mislis da si faca??mislis da si bozica sada?medea je izmisljeno ime..ti si nitko i nista..najvjerojatnije i nemas imena i nemas nikoga i nemas zivot i jadna si da jadnija na mozes biti.
to sta smo u tolikom broju povjerovali u tvoje izmisljotine pokazuje samo da ima jako puno mentalno zdravi ljudi na ovom svijetu.ljudi koji imaju svoj zivot..koji ga ne moraju izmisljat!!ljudi koji nisu iskomplesirani i koji znaju upravljat svojim zivotom i nemaju potrebe privlacit pozornost prema sebi jer imaju uvijek nekog tko je uz njih,tko ih razumije i podrzava.upravo ono sta ti nemas!!si sve sto mi nismo.i sretna sam zbog toga.uzalud su ti jezici koje pricas.uzalud ti je talent,uzalud ti je sve kad si napravljena od izgorenog smeca koje se moze raspasti u bilo kojem trenutku!!!!!!!!!!!!!!
najvjerojatnije si visestruko poremecena licnost i najbolje bi ti bilo da se ides ljecit mada ti spasa nema.u svakom slucaju tvoj kraj ce bit isti.ako postoji itko koga si nasamarila u stvarnosti(mada ne vjerujem jer nisi ti na toj razini..ti si PRESLABA za takvo nesto..lakse ti se skrivat iza nickova i virtualne maske) znaj da ce te osobe prije ili kasnije skuziti tko si i jednostavno ce nestat iz tvog jadnog zivota.i ostat ces sama sa svojim jadnim mislima i jadnim lazima i lagat ces samu sebe dok god budes mogla ali ces uvijek unutar svog nistavila znati da si nitko i nista.nije lako zivit u tvojoj kozi.ni najgorim neprijateljima ne bih pozeljela tvoju sudbinu.
smatraj se sretnom sta me ne poznajes u stvarnom zivotu jer bih te(bas kao sto ti je zelja) kremirala mojom posebnom metodom.a sad budi faca pa usksni iz mrtvih,izvuci palle ako ih imas i odgovori mi...i znaj kako god se ti potpisala ja cu te prepoznati...
samo cu ti jos jedno reci:nisi jedina,ima ih takvih poput tebe koliko hoces,sve ste jadne i slabe,sve ste iste i bolesne.idi se lijecit ako ti spasa jos ima(mada u to sumnjam!).
addio nistavilo.

20.05.2006. u 01:22 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Je li cijena slobode previsoka?

one koje mi uvijek izmame osmijeh na lice..

ja imam tu srecu da je poznajem u stvarnom zivotu,
vi ne propustite priliku da je upoznate barem u blogerskom.
ona je ono sto bi sve zene i svi muskarci htijeli biti.
ako ne vjerujete,uvjerite se sami:

arianna.blog.hr

u pocetku pomislih da smo ista osoba...
to samo po sebi govori da smo na istoj frekvenciji..
ona je moja svakodnevna coffee

bellavita.blog.hr