Il prezzo della liberta'

srijeda, 01.03.2006.

il carnevale

mi smo drustvo.drustvo postavlja okvire u kojima se mi onda koprcamo(ne znam postoji li uopce ovaj glagol..) i ne snalazimo i onda proklinjemo drustvo koje smo u biti mi sami.
odlucili smo da se u vrijeme karnevala mozemo oblaciti kako hocemo,ponasati kako hocemo i biti ono sta zelimo(sta god to bilo)..u tom periodu godine nema predrasuda.svi se zabavljaju i plesu i u vlakovima i na ulicama i ljudi su sretniji,nasmijani,opusteni...pa koji cazzo onda nije karneval cijelu godinu???!!!!!kad bi bio cijelu godinu ne bi bilo predrasuda i nitko se ne bi morao skrivati iza odijela,kravate i ispeglane kose.svi bi bili ono sta jesu ili ono sta bi zeljeli bit.istina,svijet bi bio poput cirkusa ali to je i sada samo sta to uglavnom vjesto prikrivamo(kao kad pospremite stan ugurajuci sve u odmare..nered je jos uvijek tu ali naizgled je sve ok).koji smo mi glumci.cijeli svijet je holivud ali nije bjutiful.

- 01:09 - Komentari (1) - Isprintaj - #
eh bejbe moja kako imas pravo... i ja sam o tom razmisljala juce u vozu u 12.40 iz venecije prepunoj umornih pijanih ali veselih maski... svijet je postavljen na ove noge davno davno, i ne zna se sa njih skinuti vise... ako bude ikada doslo do promjena bice zaista drasticne i globalne, a ko prezivi pricace;) a sto se mog posta tice, bio je to trenutak haosa, al znam sta mi je raditi. sto se bosanske polovine tice, nije mi na pameti ni upola od onog sto moze izgledati.. daleko je NYC izgleda... (arianna 01.03.2006. 10:18)

01.03.2006. u 00:36 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Je li cijena slobode previsoka?

one koje mi uvijek izmame osmijeh na lice..

ja imam tu srecu da je poznajem u stvarnom zivotu,
vi ne propustite priliku da je upoznate barem u blogerskom.
ona je ono sto bi sve zene i svi muskarci htijeli biti.
ako ne vjerujete,uvjerite se sami:

arianna.blog.hr

u pocetku pomislih da smo ista osoba...
to samo po sebi govori da smo na istoj frekvenciji..
ona je moja svakodnevna coffee

bellavita.blog.hr