Il prezzo della liberta'

ponedjeljak, 06.02.2006.

senza.bez.senso.smisla.

Obozavam irsku glazbu.povrijedio me.zvuk tog nekog meni neobicnog instrumenta me smiruje.opet.opet je zahladilo.a mislila sam da mi vise ne moze nanjeti bol.mrzim peglat ujutro.nemam snage za povratak u proslost.a morat cu.kako zapocet nesto cemu znas kraj?bez kosulje ne mogu na posao.zasto sam tako slaba.nisam vecerala.je li svjestan sta mi radi?!bole me misici.bol je ista a motiv novi.da bih se vratila u formu moram malo patit.ne zasluzuje me.zivot je poput playstationa.ja zasluzujem puno vise.pravila znamo.a on to ne zna.oni koji ih prihvate napreduju.ja moram ici dalje.ostali gube i nestaju.ne smijem vise zaostajati.jedina razlika je sta u stvarnosti ne postoji pause.on to mora znati.sve ostalo je isto,ako ne i gore.ne smijem mu dopustit vise da me zatvori opet u zacarani krug.jedva cekam izac iz stana.previse sam mu dala.nedostaje mi zraka.tko zna zna li on to.moje misli trebaju osvjezenje.tko zna koliko toga ne znam ja.vado a riposarmi.forse la notte mi portera' consiglio.questa volta non voglio sogniare.

06.02.2006. u 00:42 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Je li cijena slobode previsoka?

one koje mi uvijek izmame osmijeh na lice..

ja imam tu srecu da je poznajem u stvarnom zivotu,
vi ne propustite priliku da je upoznate barem u blogerskom.
ona je ono sto bi sve zene i svi muskarci htijeli biti.
ako ne vjerujete,uvjerite se sami:

arianna.blog.hr

u pocetku pomislih da smo ista osoba...
to samo po sebi govori da smo na istoj frekvenciji..
ona je moja svakodnevna coffee

bellavita.blog.hr