Il prezzo della liberta'

nedjelja, 15.01.2006.

METAMORFOZA JEDNE BAMBINE

Svaki dan,bas svaki dan ja nesto novo naucim.cak i onda kad ne zelim nikog ni cut ni vidjet.cak i onda kad sam okruzna "bozesacuvaj" ljudima i svako malo shvatim da nisam ista osoba koja sam bila prije pet godina ali ni ona koja sam bila prije par mjeseci.mozda cu sutra dozivjet nesto sto ce me metamorforizirat opet u neku novu "ja"...rastem..brzo..nemilosrdno....bez puno pitanja...bez obzira na moju spremnost..bez obzira na moje zelje...i napokon pocinjem svijet gledati bez rozih naocala i pomalo mi je tesko oprostit se s piccolom bambinom koja je zivjela u meni do sada.ne znam sta sve gubim gubeci "nju" i ne znam zelim li to,ali znam da je arrivato il momento.
umorna sam.umaraju me moje misli.tako tesko sebi oprastam...cak i stvari koje jos nisam napravila.hocu li jednog "sutra" nauciti biti njezna prema sebi?hoce li jednog dana svijet postati blazi prema meni?koliko to ovisi o meni?hocu li se ikada opustiti potpuno i prepustiti?hoce li mi mi cijeli zivot bit dovoljan da se odmorim od ove stresne i burne mladosti.(za sve one koji kojim slucajem ovo citaju a ne poznaju me osobno:ne zalim se..moja mladost bila je i jos je uvijek,predivna i nezaboravna,ali ne bih se vratila na pocetak ni za sta...popila mi je na slamku svu energiju bez pitanja,predaha i milosti...ali i dala toliko uzbudjenja,osmjeha,suza,iznenadjenja,ludjackih otkucaja srca,nezaboravnih i neopisivih trenutaka...... i pokazala mi je koliko ti zivot moze dati "samo" ako ZELIS,TRAZIS I U PRAVOM TRENUTKU SE USUDIS!!...)
s nestrpljenjem ocekujem sutrasnji dan i ono cemu ce me naucit...znam da cu bit bar mrvicu bolja i znam da ce mi se nova "ja" svidjeti jer ce bit bar mrvicu pametnija,diskretnija,mudrija,spremnija,njeznija,zadovoljnija,jaca...mada manje spontana,manje iskrena,okrutnija prema onima koji to zasluzuju,jaca na rijecima,manje nasmijana,manje bambina...
ali c'est la vie....e va bene cosi'.

P.S.ako nekog zanima:kruh je bio jestiv,ali neslan(bas onako kako se ja osjecam ove godine..)
sljedeci ce bit bolji

15.01.2006. u 01:12 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Je li cijena slobode previsoka?

one koje mi uvijek izmame osmijeh na lice..

ja imam tu srecu da je poznajem u stvarnom zivotu,
vi ne propustite priliku da je upoznate barem u blogerskom.
ona je ono sto bi sve zene i svi muskarci htijeli biti.
ako ne vjerujete,uvjerite se sami:

arianna.blog.hr

u pocetku pomislih da smo ista osoba...
to samo po sebi govori da smo na istoj frekvenciji..
ona je moja svakodnevna coffee

bellavita.blog.hr