Il prezzo della liberta'

petak, 13.01.2006.

Kruh nas svagdasnji!

Moj prvi kruh.svi s nestrpljenjem iscekujemo kako ce ispast moj prvi kruh.
s obzirom da mi je pecnica na plin i iztkoznaizkojeg stoljeca sve je moguce.

danas je onom tko mi je nekad bio sve,rodjendan.zasto bar jedne godine ne zaboravim ovaj datum i pokazem sebi da mi vise nije stalo?(...retoricko pitanje...)

sutra je festa.vidit cu "dragog".kad bih bar znala zelim li ga ili ne....kod mene se nikad nista ne zna a priori....uvijek se uvucem u neke neobicne situacije...pa se moram snalazit na licu mjesta...
blago meni!
anyway..

P.S.kolo srece se okrece.mislim da se moje okrenilo..na bolje:)

13.01.2006. u 00:46 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Je li cijena slobode previsoka?

one koje mi uvijek izmame osmijeh na lice..

ja imam tu srecu da je poznajem u stvarnom zivotu,
vi ne propustite priliku da je upoznate barem u blogerskom.
ona je ono sto bi sve zene i svi muskarci htijeli biti.
ako ne vjerujete,uvjerite se sami:

arianna.blog.hr

u pocetku pomislih da smo ista osoba...
to samo po sebi govori da smo na istoj frekvenciji..
ona je moja svakodnevna coffee

bellavita.blog.hr