Il prezzo della liberta'

subota, 07.01.2006.

Vjerovati ili ne vjerovati,pitanje je sad.

Kome vjerovati?talijani bi rekli:"fidarsi e' bene,non fidarsi e' meglio".
slazem se,ali kako zivjeti ako se nikome ne moze vjerovati?
ako te iznevjere dugogodisnji prijatelji kako vjerovat nekom koga znas par mjeseci?
ja zivim daleko od doma.u biti ni nemam dom.jer ne pripadam vise gradu u kojem sam odrasla,a u svijetu u kojem zivim cu uvijek biti stranac.
zivim u svijetu u kojem stvarnost nadmasuje filmove i bestsellere.
kad sam odlazila majka mi je rekla:"sine nemoj se nicemu cudit!".i stvarno sam mislila da me nista vise ne moze iznenadit,ali zivot me uvijek iznova ostavi "bez teksta".
u ovom svijetu zive ljudi koji vode dvostruke zivote,ljudi koji izmisljaju potpuno svoj identitet,
ljudi koji varaju od straha da ne budu prevareni,ljudi koji radjaju djecu iz n-tih bolesnih razloga,
ljudi s teskim psihickim poremecajima a nitko ih ne lijeci,nikog nije briga,
majke koje napustaju svoju djecu,djeca ubijaju roditelje,roditelji djecu...
ali zive i ljudi koji se ubijaju od posla da bi pomogli bliznjem,
ljudi koji su prosli sve najgore strahote a ipak se ne predaju i uvijek su nasmijani,
ljudi koji zrtvuju svoje zivote zbog potpuno nepoznatih ljudi,
ljudi koji te vole mada nista nisi za njih napravio,
ljudi koji odgajaju s ljubavlju tudju djecu,
ljudi koji su sve izgubili zbog nekog koga nije briga a svejedno ne mrze....
kazu stari ljudi da svijet nije bio takav nekada.ako se proporcionalno s vremenom ovaj svijet pogorsava ja ne znam zelim li u njemu jednog dana odgajati svoju buducu djecu(ako uopce ikada nadjem muza s obzirom na kolicinu povjerenja s kojom prilazim ljudima).
Kome vi vjerujete i po kojim kriterijama odlucujete kome vjerovati?
ako odlucim da ni za koga ne mogu "stavit ruku u vatru",
hoce li zivot jednostavno "proci pored mene"??

07.01.2006. u 17:58 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Je li cijena slobode previsoka?

one koje mi uvijek izmame osmijeh na lice..

ja imam tu srecu da je poznajem u stvarnom zivotu,
vi ne propustite priliku da je upoznate barem u blogerskom.
ona je ono sto bi sve zene i svi muskarci htijeli biti.
ako ne vjerujete,uvjerite se sami:

arianna.blog.hr

u pocetku pomislih da smo ista osoba...
to samo po sebi govori da smo na istoj frekvenciji..
ona je moja svakodnevna coffee

bellavita.blog.hr