< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

To smo mi.
Ja i ona.
Bez posebnog pretjerivanja.



Ima nešto u nama što uvijek traži više.
Više mjeseca.
I više zvijezda;
više glazbe na vjetru.



*Talk*

Oh brother I can?, I can't get through
I've been trying hard to reach
you 'cause I don't know what to do
Oh brother I can't believe it's true
I'm so scared about the future
and I wanna talk to you
Oh I wanna talk to you

You can take a picture of something you
see
In the future where will I be?
You can climb a ladder up to the sun
Or write a song nobody has sung or do
Something that's never been done

Are you lost or incomplete?
Do you feel like a puzzle, you can't
find your missing piece?
Tell me how do you feel?
Well I feel like they're talking
in a language I don't speak
And they?e talking it to me

So you take a picture of something
you see
In the future where will I be?
You can climb a ladder up to
the sun
Or write a song nobody has sung or do
Something that's never been done, do
Something that's never been done

So you don't know where
you're going and you wanna talk
And you feel like you're going where
you've been before
You tell anyone who'll listen but you feel ignored
Nothing's really making any sense at all.

*London calling"

London calling to the faraway towns
Now that war is declared and battle
come down
London calling to the underworld
Come out of the cupboard, all you
boys and girls
London calling, now don't look to us
Phony Beatlemania has bitten the
dust
London calling, see we ain't got no swing
Except for the ring of that truncheon
thing
The ice age is coming, the sun's zooming in
Meltdown expected the wheat is growing thin
Engines stop running but I have
no fear
Cos London is drowning and
I live by the water
London calling to the imitation zone
Forget it brother, you can got it alone
London calling to the zombies of death
Quit holding out and draw another breath
London calling and I don't wanna shout
But while we were talking I saw you noddin' out
London calling, see we ain't got no highs
Except for that one with the yellowy eyes
The ice age is coming, the sun's zooming in
Engines stop running the wheat is growing thin
A nuclear error but I have no fear
Cos London is drowning and I live by the river
Now get this
London calling, yes I was there too
An' you know what they said - well some of it was true!
London calling at the top of the dial
An' after all this,
won't you give me a smile?
I never felt so much a' like...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

 

.lonesome road.

 
 
 

24.02.2007., subota

nije bilo fer.kao nikada.vristim u tisinu.nebitno.

Image Hosted by ImageShack.us


Toliko kritika sa svih strana, svakog dana mi nameću novu manu, misleći da će me time uspjeti nagovoriti da budem sličnija sivim ljudima.
Onaj izdajnički pogled koji govori da sam te opet iznevjerila.Da mi je samo znati zašto me se toliko sramiš i spremno upireš prst u mene kao najvećeg idajnika.
I pokušavam,već nekoliko puta,sjedeći po nekoliko bjesomućnih sati sa djevojkom sa onim odvratnim feelingom u stomaku da sam glupa kao kurac i da me treba biti sram.
I ne prespavas cijelu noc prije testa,zaplačeš i pomoliš se Njemu jer si osjetila neku jebenu potrebu da netko u 3 sata zaplače sa tobom.Ili sam samo željela prekinuti bjesomućnu tišinu koja se skupljala nad oblakom misli.I ustanes se ujutro,spremna za nove pobjede,jer znas da si se trudila,znas da si skupljala suze po onoj jednadžbi no opet nista.
Neću reći da nije fer,samo da sam se razočarala po sto i pedeseti put.Jesam da.I neka digne ruku onaj koga nisam.A nema takvih.Uvijek ste mislili da sam bistra djevojka.e pa.ne bih rekla.


Još uvijek zahtjevaju od mene da i te mrvice moje osobnosti bacim u vjetar, uvjeravajući me da one nisu ništa što valja sačuvati.


Uvijek sam gledala onu jebenu sliku na zidu i pozeljela ju maknuti.
Nikada nije pripadala tamo.
Bila je suviše drugačija.odbojna.hladna.
Egocentrik,pomislih.
Ovo nema nikakve veze,no ja razmisljam o tome.

Kada su misli prazne,lakse je,mada mrzim tisinu i nervozno udaranje vlastitih misli.

Obmana.

Čemu sve to, pitala se dok je u sebi osjećala mučninu. Tupa bol koja se ne projicira kao bol, nego kao prazna mučnina, tako poznat osjećaj za kojeg nije bilo lijeka... Bila je to bolest hlapljenja, polagane smrti gdje tijelo ne umire, samo duša i za nju nema lijeka. Svakim pokušajem promjene na bolje, bit će sve gore jer će uslijediti razočaranje, virus uzročnik njene bolesti. Razočaranje na tuđim licima, ljutnja, nemar, potpuna ravnodušnost

Odustati od svega? Kad bih bar imala od čega odustati... Kako se sve ovo dogodilo? Otkad u meni čuči ta bolest? Jesam li ju mogla spriječiti? Je li sve moja krivnja?
Razočarala se sama u sebe. Krivila se za sve. Vjerovala kako je ona ta koja je trebala biti bolja, a svi oko nje su bili točno kakvi i trebaju biti i ona je ta koja je rođena pogrešna. Ni sad, kad je njena bolest toliko uznapredovala nije shvaćala da se upravo tako razboljela. Svakom novom mišlju kojom je ljude koje nije smjela dizala u nebo, bivalo joj je sve gore.
Odjednom joj nestane zraka. Postala je potpuno prazna, iznutra je bio samo vakuum i nije mogla udahnuti kisik.




Znam. A ja se borim protiv svojih mana, ali one uvijek isplivaju... Trudim se biti bolja, ali ne uspijeva mi. Vidiš i sam koliko sam pogrešna...

I mrzim sebe zbog toga, zbog toga što nisam dovoljno dobra i što toliko griješim i što svaki put kad hoću nešto dobro učiniti, to ispadne loše iako to nisam htjela. Samo bih htjela da moji voljeni znaju koliko ih volim, da samo nekad u meni ne gledaju moje mane, iako ih je mnogo više nego vrlina, ali to je preteško..

grimizni snovi zamrljani u krvi.
i onda kazu da sam ja bolesna. heh


u 00:23||komentari (0)||na papir||#|| ^