...mAlO mJuZe...


Get Music Tracks! Create A Playlist!

...sLiKiCe I pOrUkIcE...

Nikad ne reci da si sretan kad si tužan.Nikad ne reci da se osjećaš dobro kad se osjećaš loše.Nikad ne reci da si usamljen dok ja još postojim...

Image Hosted by ImageShack.us


Ti si mi sve sto imam, volim te srcem svim, ti si mi sve sto snivam, zbog tebe postojim!

Image Hosted by ImageShack.us


Iako glumim da mi do njega nije stalo, za zagrljaj njegov sve bi srce dalo. Iza ravnodusnosti ljubav se krije, zar nikada neces shvatiti koliko do tebe stalo mi je?!

Image Hosted by ImageShack.us


Usao si u moje srce i ja sam te zavoljela, davno si izasao, a jos te nisam preboljela.

Image Hosted by ImageShack.us


Tesko je voljeti i ljubav kriti, u srcu plakati, a nasmijan biti.

Image Hosted by ImageShack.us


Moje oci sve ti kazu, moje usne ti ne lazu, moje suze koje bole, kazu ti da jos te vole!

Image Hosted by ImageShack.us


Bolje je sve izgubiti i imati tebe nego sve imati i izgubiti tebe! Kad te tuga slomi i kad te srce zaboli, procitaj poruku ovu i znat ces tko te iskreno voli!

Image Hosted by ImageShack.us


Ti si malo mace sto po srcu grebe, volim taj oziljak, jer je od tebe. Uz taj oziljak jedno ime pise, to je tvoje ime i volim ga najvise!

Image Hosted by ImageShack.us


Tisina, gorcina i mrak...samoca, bol i hladan zrak...sjede pored mene u sobi punoj tuge...Sama sam i tuzna, srce me boli, trebala sam njega da me voli! Al on me nikad voljeti nece jer postoji druga na putu nase srece!

Image Hosted by ImageShack.us

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (22)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari...hoćeš/nećeš

Opis bloga

Hy!!! mah Na ovom blogu možete saznat sve o meni i o mojem životu. Nadam se da vam se moj blog sviđa!!! smijeh mah




...ČiTaM...

Image and video hosting by TinyPicL@ry

Image and video hosting by TinyPicAn@

Image and video hosting by TinyPicDor@

Image and video hosting by TinyPicTen@



srijeda, 25.04.2007.

Komentari...samo je naslov takav!!!

Evo ljudeki...ja vam nisam znala kak da stavim naslov pa sam stavila ovakbang...mislim...to ima veze s današnjim postom, al' ne tak puno...Danas smo imali školu u 8.50.....jeeeeeeeeeesmijehthumbupyeswink....i zamislite vi ovoheadbang...ja i Lala_2 smo prošli put (kad nije bilo profesora u školi) nosile neke likove koje smo trebali napravit...stavile smo ih u jednu vrećicu...i poslije sam joj išla varaćat te likove pa sam zamijenila kockemadburninmadpuknucuheadbang...al nije u tome problemnonononamcor...već u tome što je Lalina mama bacila njezine likove (međuostalom i moju kocku) u smećeheadbangnoeek...nehehehehehehehehehehehe....a šta ćete...njezina mama joj je pospremala sobu i mislila (valjda) kak je to Lala radila iz zabave, al' ko što vidite i sami- NIJE...mama joj je napisala sve to u informativku pa je sve dobo prošlothumbup...huh...prvi sat smo imali tehnički, tj. prva dva sata....treći sat povijest, četvrti matiša (dobila sam 5-icu,thumbupsmijeh moram se pohvalit...hehe) i zadnji sat vjeronaukzijevzaliven...Poslije sam išla kod bake na ručak, a kad sam poručala išla sam domazijevzijevzijev...prije toga sam se dogovorila s drugom Lalom da ću doć do nje prije atletikeyes...i došla sam doma i presvukla se u trenirku..onda sam si u dućanu kupila jedan fini machonjami...mljac...njamii taman kad sam došla do Lale sam polizala taj fini machoparty...krenule smo na atletiku...i taman dođe trenerica i počne padat kišabangmad...hehehe...malo smo čekali u školi dok se nije smirilo, a onda smo krenuli trenirat...i tak ona nama kaže da sad napravimo ubrzanje na 60 metara...još je bilo sve sklisko...i, naravno, to se sam meni moglo dogodit...ja vam se zaletim i dođem do kraja počnem usporavt i naiđem na lokvu...i BUM!!!bangburninmadpuknucuheadbangmad...padnem...niš mi nije bilo sam mi se trenirka zamazala i do doma sam morala hodat istim korakom ko i frendica i nosit jaknu oko struka...al' to baš i nije puno pomoglo...i kad sam došla doma sam ispirala tu trenirku, i još je malo zmazana...nisam je mogla do kraja oprat....to će mašina dovršitthumbup...ak uspije...hehe...poslije sam oprala kosu i otuširala semouthwashmouthwashmouthwash...nakon toga sam išla pisat zatku (matiša, hrvatski) i kad sam to dovršila odmah se primila pisanja posta...ustvari, kad bolje razmislim, prvo sam malo chatala s jednom curkom, a onda išla pisat post...i ovo je kraj o današnjem danu...post još nije završio...završit će kad vi ovo pročitate i ostvarite to:
ŽELIM VIDJET SLJEDEĆIH 100 ILI VIŠE KOMENTARA ILI NEMA NOVOG POSTA!!! Kad vidim tih 100 komentara pišem novi post...kak ste mi prije mogli ostavljat tak puno komentara tak možete i sad...sad ja vama idem malo komentirat pa se nadam da ćete uzvratit!!! Baj za danas. Booooookić!!!



| Komentari (117) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.