...mAlO mJuZe...


Get Music Tracks! Create A Playlist!

...sLiKiCe I pOrUkIcE...

Nikad ne reci da si sretan kad si tužan.Nikad ne reci da se osjećaš dobro kad se osjećaš loše.Nikad ne reci da si usamljen dok ja još postojim...

Image Hosted by ImageShack.us


Ti si mi sve sto imam, volim te srcem svim, ti si mi sve sto snivam, zbog tebe postojim!

Image Hosted by ImageShack.us


Iako glumim da mi do njega nije stalo, za zagrljaj njegov sve bi srce dalo. Iza ravnodusnosti ljubav se krije, zar nikada neces shvatiti koliko do tebe stalo mi je?!

Image Hosted by ImageShack.us


Usao si u moje srce i ja sam te zavoljela, davno si izasao, a jos te nisam preboljela.

Image Hosted by ImageShack.us


Tesko je voljeti i ljubav kriti, u srcu plakati, a nasmijan biti.

Image Hosted by ImageShack.us


Moje oci sve ti kazu, moje usne ti ne lazu, moje suze koje bole, kazu ti da jos te vole!

Image Hosted by ImageShack.us


Bolje je sve izgubiti i imati tebe nego sve imati i izgubiti tebe! Kad te tuga slomi i kad te srce zaboli, procitaj poruku ovu i znat ces tko te iskreno voli!

Image Hosted by ImageShack.us


Ti si malo mace sto po srcu grebe, volim taj oziljak, jer je od tebe. Uz taj oziljak jedno ime pise, to je tvoje ime i volim ga najvise!

Image Hosted by ImageShack.us


Tisina, gorcina i mrak...samoca, bol i hladan zrak...sjede pored mene u sobi punoj tuge...Sama sam i tuzna, srce me boli, trebala sam njega da me voli! Al on me nikad voljeti nece jer postoji druga na putu nase srece!

Image Hosted by ImageShack.us

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (22)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari...hoćeš/nećeš

Opis bloga

Hy!!! mah Na ovom blogu možete saznat sve o meni i o mojem životu. Nadam se da vam se moj blog sviđa!!! smijeh mah




...ČiTaM...

Image and video hosting by TinyPicL@ry

Image and video hosting by TinyPicAn@

Image and video hosting by TinyPicDor@

Image and video hosting by TinyPicTen@



srijeda, 04.04.2007.

Zadnji dan škole....

...je upravo danas!!! smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh thumbup thumbup thumbup smokin smokin cool cool yes wink Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!! nut Super...napokon ću se odmorit...Digla sam se u 7.20. zijev zijev zijev i onda gledala TV....pa sam pojela doručak...i opet gledala TV!! dead I tako sam TV gledala sve do 9.55. pa sam onda išla kod bake puknucu zijev Školu smo imali u 11.30. thumbup Raska nama kaže da imamo 3 sata jer kao nemamo nulti sat , a nulti sat počinje u 11.30. (danas)i tako mi došli u 11.30. i "imali" matišu....išli smo van thumbup thumbup smijeh smokin cool jer pola nas nije imlo stvari a i razrednica nam nije rekla da imamo matišu....mi, sve cure, i Toni, smo igrale nogomet protiv ostalih dečkiju...izgubili smo, al nema veze! Barem smo se zabavile...psolje smo imali pov i Leo i Fićo su imali prezentaciju o nekoj Grčkoj bitci...uglavnom bilo je jako, jako dosadno zijev zijev zijev .Još smo imali hrvatski i poslije njega prirodu. Pod prirodom sjedimo u grupama a ja sjedim s Macom, Zavom, Ivicom i Laurom. Pošto sad igramo ova nogometna natjecanja naše cure su skupile 4 boda, i Maca nama usred sata počne govorit da će on reć profaču da nam uzme ta četri boda jer smo ga mi kao izvrjeđale!!! lud lud lud mislim ono, šta si on umišlja...htjela sam mu opalit šamarčinumad...i imo je sreće što nisammad...mrzim gamad...Još smo poslje škole trebali imat atletiku, al na svu sreću nismo jer je padala kiša...no dobro, kao što vidite "promjenila" sam pozadinu! Dobro, nisam ju ja nego Laura i puno ti hvala na tome Laura!!! Neznam zaš, al meni se nije htio otvorit HTML kod i onda sam zamolila Laura da mi ona to promjeni...još jednom ti hvala Laura...i sorryte ljudeki kaj vam nisam pisala dva dana...sad ću vam napisat kaj je bilo jučer i prekjučer i zato se bacite ne još malo čitanja i ostavite puno, puno komentara!!! Ko i prošli put...sam vi tak nastavite!!! wink smijeh thumbup smokin cool

Ono kaj se dogodilo jučer je...

Jučer smo imali školu u 13.10. prva dva sata likovni...super kaj sam dobila pet iz crteža thumbup cool smokin...Pod tjelesnim smo igrale nogas, a pod geografijom smo pisali test burninmad mad headbang puknucu !!! Dojurila sam doma i jurila na shyntić...nisam baš dobro naučila svirat pjesmu pa ju moram naučit preko praznika...zijevzijevzijev...dobra je pjesma , al je teška za svirat...na shyntiću barem... nono Poslje shynta sam išla ne engleski i onda napokon doma...išla sam spavat oko 22.00. i naspavala se sve do današnjeg jutra..kad sam se probudila...

...a ono što se dogodilo prekjučer je ovo...

Oko 10.00. sam išla kod bake i onda u 14.00. u školu...škola nam je završila u 17.25. i došla sam doma pa išla na atletiku...Laura i Dorja su zaboravile opremu pa su malo kasnile, a za to vrijeme smo ja i Marta morale trčat mad puknucu...i one su morale kad su došle, al ne tak puno...na njihovu sreću i našu žalost...poslije smo radili "školicu" trčanja ( niski i visoki skip i izabacivanja i zabacivanja ) smijeh ...tu smo se malo odmorile, a onda smo trbale radit škarice preko zamišljenog užeta...doma sam došla sva izmorena i išla sam spat!!!

Evo to bi vam bilo sve o danas, jučer i prkjučer! Nadam se da ste se načitali i da ćete mi ostavit puno, puno komentaricha!!! Chiao!!! wave mah wave Bokić!!! mah wave mah



| Komentari (87) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.