...mAlO mJuZe...


Get Music Tracks! Create A Playlist!

...sLiKiCe I pOrUkIcE...

Nikad ne reci da si sretan kad si tužan.Nikad ne reci da se osjećaš dobro kad se osjećaš loše.Nikad ne reci da si usamljen dok ja još postojim...

Image Hosted by ImageShack.us


Ti si mi sve sto imam, volim te srcem svim, ti si mi sve sto snivam, zbog tebe postojim!

Image Hosted by ImageShack.us


Iako glumim da mi do njega nije stalo, za zagrljaj njegov sve bi srce dalo. Iza ravnodusnosti ljubav se krije, zar nikada neces shvatiti koliko do tebe stalo mi je?!

Image Hosted by ImageShack.us


Usao si u moje srce i ja sam te zavoljela, davno si izasao, a jos te nisam preboljela.

Image Hosted by ImageShack.us


Tesko je voljeti i ljubav kriti, u srcu plakati, a nasmijan biti.

Image Hosted by ImageShack.us


Moje oci sve ti kazu, moje usne ti ne lazu, moje suze koje bole, kazu ti da jos te vole!

Image Hosted by ImageShack.us


Bolje je sve izgubiti i imati tebe nego sve imati i izgubiti tebe! Kad te tuga slomi i kad te srce zaboli, procitaj poruku ovu i znat ces tko te iskreno voli!

Image Hosted by ImageShack.us


Ti si malo mace sto po srcu grebe, volim taj oziljak, jer je od tebe. Uz taj oziljak jedno ime pise, to je tvoje ime i volim ga najvise!

Image Hosted by ImageShack.us


Tisina, gorcina i mrak...samoca, bol i hladan zrak...sjede pored mene u sobi punoj tuge...Sama sam i tuzna, srce me boli, trebala sam njega da me voli! Al on me nikad voljeti nece jer postoji druga na putu nase srece!

Image Hosted by ImageShack.us

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (22)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari...hoćeš/nećeš

Opis bloga

Hy!!! mah Na ovom blogu možete saznat sve o meni i o mojem životu. Nadam se da vam se moj blog sviđa!!! smijeh mah




...ČiTaM...

Image and video hosting by TinyPicL@ry

Image and video hosting by TinyPicAn@

Image and video hosting by TinyPicDor@

Image and video hosting by TinyPicTen@



utorak, 20.02.2007.

............maškare...............

Danas su maškare!!! smijeh thumbup Super!!! Možda se i obogatim............ Ugalvnom......nadam se da ću dobiti puno slatkiša i love!!! Kad pojedem sve slatkiše, dooobroo ću oprati zube mouthwash mouthwash mouthwash da se nebi pokvarili!!! Higijena je higjena....Šta se mora mora se!!! nut nut nutJedva čekam da krenemo u karnevalski pokolj......yes rofl coolSad ću ić na shyntić, a onda.....onda zovem frendove i frendice i krećemo!!! Nadam se da volite maškare!!!

image hosting file

Evo još nekoliko sličica....

blog layouts

blog layouts

blog layouts

ww.bigoo.ws">blog layouts



| Komentari (0) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.