luda_krava

subota, 17.12.2005.

subota je...

tek sam sad skužio da smo duboko zagazili u dvanaesti mjesec.
iduću subotu je badnjak, već.
...
ja sam ofišli krepo.
jutros sam bio na ispitu. cijelo jutro. rezultati su u ponedjeljak kada je i usmeni dio ispita.
...
hladno je. smrza sam se i rano ujutro i prijepodne, a bome i poslijepodne. sad si ispred novougrađenog glamoxa pokušavam ugrijat jaja. no slabo me ide to grijanje.
...
ne mogu vjerovati koliko me privlači ova slika:
Image hosted by Photobucket.com
tj. koliko bih želio biti tamo, a ne ovdje gdje jesam. za čovjeka koji je cijeli život proživit na kamenjaru i moru dosta me privlači zemlja i šuma. ili su u pitanju slovenke?!
...
al dobro, idući tjedan možda čak i promijenim sredinu.
razmišljam o odlasku na brač. par dana se rekuperat i pokušati izbjeći božićno prežderavanje.
a još moram i ekipu pozvat na gradeladu.
asti...
...

višnja, nazovi me da se dogovorimo oko gradelanja.

...
idem sad srat. pritislo me.

- 14:20 - yu toking to mi?! (2) - ctrl + p - #