luda_krava

četvrtak, 08.12.2005.

fusbal i ja... ili kako spremit ispit na nogometnom terenu

nakon ovakvog naslova jedini način za bilo kakav normalni početak bi bio otprilike ovako:
što smo to kupili gotovinom?

danas sam prvi put u ovom mileniju igrao nogomet.
igralo se na pozitivnoj nuli, u neposrednoj blizini karepovca, tako da osim hladnog zraka koji je parao svim porama na tijelu i u njegovoj bližoj unutrašnjosti, tu i tamo se mogao osjetiti miris zdravog trulenja.
igralo se dobro. trčalo previše.
da se pohvalim nikad prije nisam igrao nogomet na umjetnoj travi, tako da je moj doprinos ekipi mogao biti i gori.
jedina stvar u kojoj sam prednjačio su bili klizeći startovi. no nažalost nakon trećeg uklizavanja su mi zabranili da to činim, jerbo ka nije po fair playu.
kako je većinu vremena lopta vodila mene, a ne ja nju klizanje je bio logičan izbor. da ne dođe do zabune, taj izbor nema nikakve veze sa klizalištem iz prethodnog posta.
jebi ga... ne igram ja svaki dan balun sa profesionalcima. bolje reći ne igram ga nikako, tako da je bilo posve normalno za očekivati da će me ekipa iz prve i druge lige pregaziti.
no sa svojim klizećim startovima sve sam ih zajeba. prvo im nije bilo jasno kako neko ima volje klizat u kratkim gaćama na umjetnoj travi na kojoj se počeo hvatati led, te kako čovjek klizanjem svaki balun može bez faula skupit. eee... nije sve u nogama, ima nešto i u mudima.
...
sva srića da je protivnička ekipa imala jednu zamjenu. stvarno im je trebala. zaletia se lik prema meni, a kako sam bio pinku trom nisam uspio maknit nogu na vrime i lik se zabio u moje bedro i završio u svlačionicu sa ledom. stari drugi put gledaj di trčiš!
...
no da se ne ispadne da ja ljude sportski umlatim, okrenit ću se jednoj vedrijoj temi.
ispitima.
bolje reći jednom ispitu.
imam ispit za 9 jebenih dana! devet!
popizdia sam kad sam jutros to skužia. ufff... sad bi se triba malo žešće uhvatit knjige.
tribalo bi sad nešto i položit.
...
ne triba meni puno za motivaciju oko učenja. no ipak bi mi netko dobro doša da pričuva goldija po par sati sljedećih par dana. ima li zainteresiranih?

- 20:35 - yu toking to mi?! (4) - ctrl + p - #