luda_krava

srijeda, 06.07.2005.

aka 7 - govno... i to ovoliko

moje svakodnevno trčanje obalom došlo je do jednog negodnog razmeđa.

...

tu nešto smrdi!
al stvarno smrdi.
razmeđe!? odakle mi samo izviru takve riječi

sva sreća da sam nabia kondiciju tako da rutu nešto brže mogu istrčati, jer bi u protivnom počeo razmišljati o nekakvim preventivnom maskama, osvježivačima zraka, pa čak i vanilij-borićima.
no da uvodnu priču skratim na pitanje što me muči.

zašto kupači seru u šumi? zašto ne ispuste taj dio sebe u moru? nema smisla.
ako te već stislo i ne moš pobić od toga, tri puta se lakše posrat u moru. em ne smrdi, em se ne moraš puno skrivat, em ti ne treba tariguz, em... [/I]dobro shvatili ste. nije mi namjera učiti vas kako se sere u moru.[/I]
al ne, jebeš more, triba se posrat tako da to svi vide, svi čuju, svi osjete,... i onda ka to nije njihovo?!!

ne triba se nikada sramit svog govna, jer ste upravo vi od njega to napravili!


ps. i nemojte plivat otvorenih usta! mislim, možete ako vam je gušt. :)

- 21:12 - yu toking to mi?! (0) - ctrl + p - #