luda_krava

utorak, 05.07.2005.

aka 6 - elbou

tri jarca i 40 hajduka.

...

vrime se pokvarilo. sa sunčano-roštilj vrimena pritvorilo se u pišitću-kakitću vrime. jednom riječju sranje.

kad smo već kod sranja inspiraciju hvatam više puta dnevno. mislia san da će me ova spiza ča si je svakodnevno priređujen uništit, no izgleda da me ide. najgore od svega mi je prat suđe. pogotovo nože jerbo se uvik posićen.

kad san već počea spominjat posjekotine pari mi se da mi više ni prozori nisu omiljeni. jutros san se (cca 3am) spizdia lakton drito u kantun. jebate boli. sve zvizde san vidia. ideš opizdit komarca, a onda vidiš sve zvizde. i kad ih ugledaš više ti nije ni do komarca ni do ničega.
opet san pustia krvi po lancunu. od lakta ka. jebali me krvavi lancuni da me jebali.

uz lancune još me jebe i ovi doli meštar ča doli brusi i vari ogradu. krv mi je popia. cili dan zuji. ka oni jebeni komarac od sinoć.

sinoć me ta pizda ubola na tri mista. sad mi nije jasno zašto me jaja češu (a opra san se, a nije me ni u jaja upika).
dok san se češa po jajiman nazvala me ex-ex-bivša.
možda je to razlog današnjeg nesklada u prirodi.

- 17:47 - yu toking to mi?! (0) - ctrl + p - #