frendovi moji dragi...

20.02.2006., ponedjeljak

vikend odeee....

Da, znaći ponedjeljak je. Još jedan tjedan je počeo, spremni smo za nova sr..a i stresove... ja sam se evo napokon dokopala kompa, jer je burki na faksu... Al sad neeznam kaj bi pisala.. tek tolko da nešto piše...
Vikendi prolaze preebrzoo...... Bilo je naravno super, bila sam Žmavci i Matei na rođendanu... bilo je puno ljudi, većinu ih ne znam. Bilo bi mi vjerojatno još bolje da me nije najednom uhvatila glavobolja. uskoro više nisam bila za ništa, i solo sam se po mračnom i kišnom Zagrebu zaputila domeka... i u nedjelju mi cijeli dan nije bilo dobro pa sam se cijelo vrijeme izležavala. ali, eto, danas u PONEDJELJAK ja sam sasvim dobro i sposobna za odlazak u predragu mi školu.... zašto, Bože, zašto???
- 10:41 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

ajd, nešto pametno...