Što treba za ljubavni trokut?

srijeda, 04.02.2009.

Sitnice

Tijekom cijele naše veze pokušavao sam to što ne mogu učiniti velike i značajne stvari za Nju kompenzirati sa malim stvarima. Kasnije se ispostavilo da mnoge od tih stvari ona nije pretjerano doživljavala iako su bile sve samo ne jednostavne. Kao primjer koji mi prvi pada na pamet je brijanje "dolje".

Naime u jednoj prilici je rekla da joj je to seksi i da bi voljela da se obrijem. To bi bilo OK da Žena nije imala dijametralno suporotno mišljenje. Njoj su pak seksi bile dlake. Kad sam Ženi najavio da razmišljam o tome da se možda i obrijem pala je u takvu dramu da sam bio šokiran, ali istinskih. Čak su bili pitanja "Od kud te pe...ske fore?" ili izjave tipa "RAZVOD!" I onda sam sačekao neko vrijeme da ode na put i obavio to.

Da se razumijemo, prići oštrim predmetom tom djelu muške anatomije uopće nije jednostavno. Kao prvo teško je dostupno, a kao drugo... opasno je. Posebno kad to radis prvi put. I kad ti se ruke tresu.

Anyway, kad se Žena vratila sa puta prvo smo morali proći dramljenje. Dramljenje light. Ono zašto je taj sukob bio bitan je da sam onda počeo pokazivati ZUBE ženi kad nešto želim. Tako da sam smirio te napade sa "A ti ne gledaj!" i sa "Moje dlake moji snovi". Na kraju sam rekao da dlake ionako rastu pa ako mi se ne svidi da ih neću više brijati. Ono što je bilo bitnije u tom trenutku je da se Njoj svidjelo tako da sam redovito brijao kad smo se trebali naći. Barem sam pokušavao. U medjuvremenu se i Žena navikla tako da je i prihvatila da postoje situacije kad je bolje dolje NE imati dlake. If u know what i mean.

Sitnica? Recite vi.

- 12:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #