Što treba za ljubavni trokut?

četvrtak, 22.01.2009.

Seks i više od toga

Koliko god da je Ona zabavna/zanimljiva/draga osoba seks je definitivno bio jedan od važnijih segmenata veze. Uf. Nemogu se pohvaliti da sam promjenio puno partnerica u životu (kako sam gledao na nekim blogovima ovdje to bi mogao biti i razlog nevjere - neizživljen sam), ali seks sa Njom je bio drugačiji. Ona je mazna i podatna, vatrena i agresivna, nježna i temeljita. Nekada sve u isto vrijeme. Pristala je na sve. Sve je htjela probati. Često je preuzimala inicijativu u novim stvarima. Kod Žene seks je pravocrtan - čim kraćim putem do orgazma. Igrice su joj gubljenje vremena i nemaju smisla.

Ono što me uvijek iznenađivalo je koliko me uzbuđivala. Nisam ja neki veliki shevac, ali nakon 30 sekundi ljubljenja sa Njom bio sam pred svršavanjem. Sjećam se jednom zgodom sam bio u njenom susjedstvu i samo sam "skočio" do Nje da je poljubim. Na kraju sam svršio. Po njenom stopalu. U svoju obranu moram reći da kad sam sa Ženom to baš nije tako. Mogu trajati. Ali sa Njom - nikako. Ako je bilo repete onda je bila puno bolja situacija.

Što se tiče metoda bilo je svega - pravi sex, slanje slikica, phone sex, chat sex. Ono što mi se sviđalo je bila njena maštovitost čak i po pitanju metoda. Jednom smo bili na chatu i "igrali" se kad mi je napisala "Nazovi me SAD" znao sam gdje je telefon. Duuuuugo je zvonio. Zaigrana kakva je bila nije imala ništa protiv light bondage i sličnih igrica. Jedino što nije moglo je bio analni seks. Nisam lud za analnim seksom tako da smo to samo jednom probali, nije išlo i odustali. Bilo je mnogo drugih stvari koje smo mogli raditi na opće zadovoljstvo.

Na početku veze sam namjerno izbjegavao penetraciju. Imao sam osjećaj da bi to tek bila prevara (kao da oralni seks nije prevara ili "handjob"). Trudio sam se da joj pružim užitak bez obzira na to. Koristio sam usta, prste i igračke. Druga stvar koja me mučila bila je beba - perverzni dio mene je želio da ona ostane u drugom stanju, ali racionalni dio mene je vikao "NEEEE". No kako sam ja od krvi i mesa nisam dugo izdržao - stavio sam joj ga.

Pred kraj veze kad je bilo očito da gubi interes za mene seks se svodio na to da sam ja nju mazio, dirao, lizao. Najčešće bi me ostavila krutog i suhog. Koliko god da to nemuški zvučalo nisam imao ništa protiv toga. Uživao sam u njenom mirisu i okusu i njenom orgazmu. Osjećao sam da je gubim i koristio sam priliku. Najvažniji razlog za to što mi nije smetalo je: NIJE BILO GRIŽNJE SAVJESTI. U stvari bilo je, ali puno manje.

Sjećam se njenog mirisa kad je bila napaljena. Sjećam se naših igrica. Sjećam se orgazama. Mojih i Njenih. Puno je vremena prošlo, ali orgazmi koje sa Ženom doživljavam i doživljavao sam nisu ništa u usporedbi sa onima koje sam doživljavao sa njom.

- 09:15 - Komentari (5) - Isprintaj - #