patnje jednog novog werthera.........

vrijeme je najbolji lijek.....

Pozdrav dragi moji blogeri!
Evo, i ja našao malo vremena da se javim, umjesto da vas samo čitam. wave

Kao što se vidi iz naslova.... mogu reći da sam konačno prešao preko svih ljubavnih problema....
Tako je.... osjećam se..... drugačije...... bolje...... sretnije? a valjda.....
Anyway.... vidjeh neki dan svoju sada preboljenu ljubav. Da, da... ispred faksa se vidjeli... onako, u prolazu. I prođem ja tako uz nju, povučem ju za rukav, skuži me... ja se nasmijem, mahnem joj i odem dalje. Nije mi se žurilo niti ništa, ali htio sam ju malo zbuniti. cool
No moram vam priznat... djelovala mi je nekako posebno lijepo... no to je sigurno samo zato što ju nisam dugo vidio. Da. Zato.

Jučer pijem s ekipom u stanu, prijatelji položili ispite, pa je bila kao neka fešta... party Ja baš nisam bio raspoložen za slavlje jel imam problema na faksu i tako... ali mora se popit s ekipom, zar ne?
I onako, iskren (uvijek kad si popijem imam neku potrebu da budem iskren) pošaljem Joj poruku neka dođe na net, da popričamo malo preko ICQa (ICQ is an instant messaging computer program, owned by Time Warner's AOL subsidiary. The first version of the program was released in November 1996. The name ICQ is a play (an oronym) on the phrase "I seek you".) jel ono, dugo nismo. Ona mi odgovori nešto tipa "Učim pa ne bi sad išla na internet. A ti pričaš sa mnom? Mislila sam da se ljutiš." Jel možete vjerovat. Ako se ne varam, SMS putuje u dva smijera! Mogla je ona meni nekad poslat prva poruku... No neka... Whatever! Odgovorih joj "Me ne ljutim se. Od kud ti ta glupost?" i tu je bio kraj!
Možda i bolje da nije došla online.... kako me pucala iskrenost i kako sam ju prebolio (imam dokaz! kasnije ću ga spomenuti) rekao bih joj neke stvari, vjerojatno i otkrio ovaj moj blogić.... wink
A što se tiče dokaza....
Pitala jedna moja prijateljica onog moj prijatelja s početka bloga (skroz prvi post ili drugi... onaj koji se zaljubio isto u nju... pogledajte skrooooooz na početku) jesu li on i Ona zajedno. On je na to odgovorio DA. Nije me zasmetalo niti malo... Dobro, možda malo... ali neprimjetno.... Guy's thing!

I tako, izlječivši se od ljubavnih jada i problema, dobio sam osjećaj da sam se uzdigao na višu razinu... postao sam obzirniji, susretljiviji, altruističan...
U svakom slučaju... osjećam se preporođeno!

Toliko za sada!
Hvala vam svima!
Najljepši pozdravi teuti!


werther

26.09.2006. u 18:01 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

patnje jednog novog werthera.........