Ljubav i brak

subota, 28.01.2006.

I got hacked!

Kompjuter mi je ekstra spor. Bubani je.
Uletjeli su mi trojani, spyware-ovi i trudim se izbaciti ih.
I sa internetskih stranica me izbacuje, tako da nisam sigurna hoće li mi proći ovaj post i, stalno, mi se javljaju, dosadni, popupsovi.
Tako je to kada šogor i njegov (i Mužev, naravno :) ) bratić zasjednu za, moj, kompjuter. Postavit ću neki «babysitter program» samo zbog njih pa da vidimo tko će, onda, u virtualni Las Vegas, tko će procjenjivati «silikonske ili prave»...
I got hacked!!!
Došla sam i do IP kopjutera koji me je hakirao, ali ta informacija mi, puno, ne znači.
Koliko sam uspjela, a da mi ne «zašteka», poskidala sam, neke, programe i uputstva kako se osloboditi « gospodina Smithfrauda C, koji se, nikako, ne da, ali se, stalno iznova, pojavljuje.
Od susjeda sam spržila nešto što je nudio kako «full dobri programi, ultimativni, ja više nemam problema s virusima i spywareima....» i, donekle, je pomoglo, ali ostao je, gore navedeni «gospodin» i, neki, DesktopActive.Desktop, ili nekako slično.
Spybot, kojem, u dodatku, stoji search&drstroy, samo «srčne», ali ne može i «distrojat» iako je, redovito, «apdejtiran».
Ako me ne bude, neko vrijeme, znajte da tražim svog koja za trku s, onim, trojanskima (još neki galopiraju mojim «pisijem»),
U toj, konjskoj, utrci, ipak, nemojte se kladiti na mene, omjer nije na mojoj strani, ali mi držite fige : )

- 22:32 - Komentari (9) - Isprintaj - #