subota, 27.08.2011.

Šalješ nas

Vjerujući da će sve biti dobro
idem za Tobom
i kad sam za ljude luda
na put kojem se bliži cilj
i samo one najbliže
Tebi i meni
u srce s vjerom primam
da budu svjedoci
mog uskrsnuća
mog rasta
od djeteta do čovjeka

Biti čovjek
kao muško i žensko
Tvoja slika
i krenuti na put
na život
za život
gdje nas Ti šalješ
primajući od Tebe svu vlast
potrebnu da na zemlji
stvaramo nebo

Dok iz ustiju riječi siju
na plodnu zemlju sjeme Tvoje
ruke zdravljem blagoslivlju
a srca slobodu daruju
živeći od Tvoje
neiscrpne ljubavi

Ljiljana Katić, 2.6.2005.

- 15:33 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Opis bloga

Željela bih s vama - hrabrima, podijeliti svoje životno iskustvo ljubavi koja nadilazi ovu zemlju. Jer ova zemlja živi od hrabrih. A oni se nikada ne umaraju preobražavati je. Tako oni koji s nje odlaze mogu biti ponosni na nju, a oni koji joj dolaze dobrodošli.
Stoga ovaj blog upućujem svima koji imaju hrabrosti prihvatiti zagrljaj neba i dopustiti mu da ih oblikuje kako bismo već ovdje živjeli nebo.

O autoru

Izlaz iz kolotečine nalazim pišući pjesme još od 10. godine. Radim kao učiteljica.
Pjevala sam u zboru "Snaga mira" koji je 2004. g. izdao CD s naslovom "Pogledaj nebo" na kojem se nalaze moje pjesme. Bend "Zakon neba" uglazbio je izdao nekoliko mojih pjesama.
Moj susret sa zajednicom Molitva i Riječ utjecao je na mene da počnem pisati pjesme duhovne tematike. Početkom 2008. godine izdajem prvu vlastitu zbirku duhovnih pjesama "Zagrljaj neba i zemlje".
Sada pjesme objavljujem u zbornicima Webstilus portala.

Spoznaja

"Ljubiti znači biti
svjetlo i toplina
za drugoga." Agid von
Broeckhoven

Predah